12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Joep83

HELP! Problemen met Iphone 3G

Ik heb sindskort een aantal problemen met mijn Iphone. Zo kan ik soms mijn Iphone uit standby status krijgen wanneer ik met mijn vingers over de volume knop wrijf of op het zwarte gedeelte boven het scherm tik. Als ik mijn Iphone beweeg, dan kan ik het scherm weer uit en aanzetten. Zelfs de aan en uit knop werkt soms niet meer. Na een tijdje knippert het scherm aan het uit met het Apple logo in beeld. Daarna moet ik weer mijn toegangscode en code voor simkaart te ontgrendelen geven. Als ik dit heb gedaan, dan wordt direct het afsluitscherm weergeven. Als ik op annuleren druk, dan moet ik wederom op simkaart ontgrendelen drukken. Vervolgens komt het scherm met de apps in beeld, met het rode cirkeltje, zonder cijfer erin, (van gemiste oproep bv.) boven het telefoon icoontje staat. Vandaag is het zelfs zo erg dat hij 2 app schermen door elkaar heen weergeeft.

Daarnaast doen de apps die ik gedownload heb het regelmatig niet. Deze worden bij opstarten ook direct weer afgesloten. Bij het installeren van een nieuwe app of update, doen ze het weer wel. Heel apart allemaal…

Heeft iemand ditzelfde probleem? Wat moet ik doen? Zal ik mijn Iphone herstellen naar fabriekinstellingen of is er iets met de hardware aan de hand?

Bijdrager
    carpebios

Heb je de nieuwste versie, 2.1?

Bijdrager
    Joep83
    ”carpebios”

Heb je de nieuwste versie, 2.1?

Ja. Ik heb het idee dat sindsdien de ellende begonnen is.

Bijdrager
    ATT

Bij zoveel problemen zou ik hem in ieder geval even herstellen, want het lijken allemaal software problemen te zijn.

Bijdrager
    niels

Bij alle problemen ALTIJD eerst de telefoon proberen te herstarten. Dan niet opgelost? Eerst herstellen (en backup terugzetten). Als het probleem dán nog niet opgelost is om hulp gaan roepen.

Je probleem klinkt als een fout die is ontstaan bij de installatie van de update aan het iPhone OS. Logisch dus om even te herstellen, dan wordt dat vervangen.

Bijdrager
    bjorngra

Die van mij hing vanmorgen ook. Niks reageerde meer. Zelfs uit ging hij niet. Heb hem toen aan de Mac gehangen en toen kwam er weer leven in. Ook sinds de update.

Trouwens, in Duitsland staat de providernaam T-Mobile wel compleet in het scherm.

Bijdrager
    jabesse
    ”bjorngra”

Trouwens, in Duitsland staat de providernaam T-Mobile wel compleet in het scherm.

Daar staat dus niet ‘T-Mobile D’. Ik ben blij dat hier ‘T-Mobile NL’ scrollend staat ipv ‘T-Mobile’ stilstaand, omdat ik nog wel eens in de grensstreek kom… en dan wil ik wel de juiste hebben!

Geblokkeerd
    Anoniem

Bij mij staat er AT&T =D

Bijdrager
    Joep83

Ik heb inmiddels mijn Iphone hersteld (en back-up teruggezet). Direct hierna had ik nog steeds hetzelfde probleem, paar minuten later werkte hij weer prima. Nu merk ik echter dat de ellende (aan/uit-knop doet het tijdelijk niet, afsluitscherm komt regelmatig in beeld, etc) weer opnieuw begint wanneer ik hem gebruik als Ipod.

Heeft het zin om opnieuw te herstellen zonder de back-up terug te zetten of moet ik hulp gaan zoeken?

Bijdrager
    tinus_omt

Het klinkt alsof de uitknop blijft hangen, zit er soms een plakker op je iPhone? Of is er misschien iets ingekomen? Als je niet zelf iets eenvoudigs kunt vinden wordt het waarschijnlijk garantie.

Bijdrager
    Joep83
    ”tinus_omt”

Het klinkt alsof de uitknop blijft hangen, zit er soms een plakker op je iPhone? Of is er misschien iets ingekomen? Als je niet zelf iets eenvoudigs kunt vinden wordt het waarschijnlijk garantie.

Je zou bijna denken van wel ja. Na het ‘wrijf-incident’, blijft + volumeknop zo nu en dan ook lopen als ik er op druk. Heel vervelend.

Bijdrager
    karlijn

oke … ik heb een probleem, het liefst gooi ik nu me iphone uit het raam, maar ik wil eerst dit proberen kijken of het dan nog lukt ..

ik wou vanmiddag de software updaten, want ik dacht , nou leuk nieuwe software even proberen ..
    niet dus ! ik was er dus mee bezig, nou toen liep me pc al vast.. opnieuw opgestart & toen lukte het wel was er mee bezig, staat er opeens dat ik mijn iphone moest herstellen omdat er iets niet goed was.
    dus ik klik op HERSTELLEN .. is er mee bezig bladiebla, nou hij was bijna klaar ermee, staat er opeens dat er een ONBEKENDE FOUT is opgetreden , en nu ? NIKS nu kan ik er niks meer mee, want als ik mijn iphone uit zet en ik doe hem daarna weer aan komt er op het beeldscherm te staan , het icoontje van itunes en dat ik de usb kabel erin moet drukken , dus ik doe dat begint alles zo weer opnieuw …
    duss…………..
    iemand suggesties ? of iemand die me wilt helpen dat klote ding het raam uit te raggen ?
    alvast bedankt ..

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.