8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDirk

HELP!!!! Pioneer DVR111DBK compatible met apple?

:evil: Mijn Pioneer d107D drive heeft de geest gegeven. Ik zag op het internet dat het laatste pioneer model PIONDVR111DBK nu rond de de Euro 35-50 te koop is (b.v. via centralpoint.nl). Kan ik deze inbouwen in mijn 733 MHZ G4 quicksilver met OSX 10.4.8,en zo ja, moeten er dan ingewikkelde zaken plaatsvinden als firmware updates, additionele software installaties of is het click & go?

Bedankt!

Moderator
    unSOUND

Zou gewoon click & go moeten zijn.

Bijdrager
    MacDirk

Thanks – is dat ergens na te kijken?

Bijdrager
    Bor

in principe gewoon click en go.

Wil je a.u.b. de titel veranderen?

”MacDirk”

HELP!!!! Pioneer DVR111DBK compatible met apple?

”Het

[*:6dfcab1dcc]Gebruik duidelijke onderwerpen (titels).
      [*:6dfcab1dcc]Probeer zo duidelijk mogelijk je vraag te beschrijven in een kort mogelijke, duidelijke titel
      [*:6dfcab1dcc]Fout: ”Help!!”, goed: ”Word wil niet opstarten sinds 10.4.7″[/list:u:6dfcab1dcc]

Moderator
      unSOUND
      ”MacDirk”

Nee, niet echt. Maar er zijn Macs waar de 111 standaard in zit, dus ik ga er van uit dat een losse versie ook werkt, ik heb in mijn PowerMac al de gekste merken gestopt, ( Pioneer, NEC, ASUS, LG… ) en het werkte allemaal.

Dat, en het feit dat Mac-georiënteerde winkels als Mail-a-Mac en Macstuff hem ook in hun assortiment hebben betekend ook in de regel dat het dus werkt.

Bijdrager
      passenger

Zelfs BenQ is compatible.

Bijdrager
      macpro
      ”unSOUND”
      ”MacDirk”

Nee, niet echt. …

Toch wel: ik raadpleeg in dat geval altijd de drive compatibility database van XLR8YourMac.
      Die site heeft mij doen besluiten om een Sony DRU-830A Dual Layer aan te schaffen voor mijn iMac G4. En die werkt perfect.

Bijdrager
      candykane

sloop wel de front van de lade af niet vergeten he tegen wordig werkt gewoon bijna alles

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.