5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jebman

help persoonlijk hotspot verdwenen na carrier update

Gisteren van KPN een carrierupdate gekregen. Bij klikken op info kwam ik op een algemene apple pagina maar geen inhoudelijke info van kpn. iTunes bleef maar drammen, toch de update gedaan en nu is mijn persoonlijke hotspot weg!
    Bestaat er een mogelijkheid om een carrierupdate ongedaan te maken? Volstaat het terugzetten van een backup? Ik heb geen jailbreak.
    Of anders, zijn er andere mogelijkheden om via wifi het 3G internet te delen met macbook of ipad?

Bijdrager
    Simonvanwijk

Precies waar ik bang voor was! Daarom had ik ‘m nog niet de update gegeven.
    Volgens mij kun je zo’n carrierupdate niet meer terugdraaien: kleaute!

Ik denk dat de andere mogelijkheden zich allemaal op ’t jailbreak-vlak bevinden, maar dat is stout.

Bijdrager
    jebman

Het bleek storm in een glas water te zijn. Na een herstart en activeren van de hotspot functie bij de mobiele data instellingen stond het weer op zijn vertrouwde plekje in het instellingen menu en het werk weer. Hoefde geen apn instellingen te veranderen.:lol:

Bijdrager
    Simonvanwijk

Gelukkig! Dan durf ik ‘m ook te updaten :]

Bijdrager
    jebman

Ja, met dank aan het forumforum van iphoneclub.
    Ik was al aan het stoeien gegaan met de app payup sucker (had hem gekocht toen ie nog beschikbaar was) maar het is mij nog niet gelukt. Ook niet kunnen vinden of er mensen zijn die deze app momenteel succesvol hebben draaien bij kpn.
    Succes en duimen maar…:ftim:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.