5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    liekje

help pc loopt vast bij aansluiten ipod nano

Mijn kinderen hebben allebei een ipod nano 1gb. Tot een paar weken terug werkte alles prima maar ineens als ze de stekker in de pc steken om of muziek of opladen loopt de hele pc vast kan niets meer doen ook niet opnieuw opstarten. Heb al op de ipod site gekeken maar kan niets hierover vinden. Het ligt niet aan de pc loopt alleen vast met insteken van de kabel. Heb ook al alles eraf gehaald (i tunes) en weer opnieuw geinstalleerd maar ook dit helpt niet.
    Kan iemand mij helpen.
    Alvast bedankt.
    Liekje………….

Bijdrager
    505

Hallo Liekje,

Misschien de stekker er al in doen als de computer opstart?

Maar het lijkt me sterk dat ineens het vast loopt. Heb je wel iTunes 7 gedownload bij Apple?

Anders misschien iTunes deleten en de versie installeren die op het cd’tje wat bij de iPod’s zat gebruiken.

Maar misschien is het een ander iets op de computer waardoor die vastloopt. Misschien een Microsoft update of weet ik veel. Maar daarvoor heb je misschien meer kans op deskundig antwoord bij een forum over Windows.

Succes.

Bijdrager
    WaZoo

Klinkt echt weer als een ‘bekend’ windows probleem, meerdere drivers/aps die over dezelfde poort op hetzelfde tijdstip, verschillende dingen willen doen…

helaas is de enige oplossing die ik daarvoor weet; alles weer terug naar het moment dat alles het wel goed deed, dus niet alleen itunes, maar ook alle andere installaties die daarna plaatsvonden…

Bijdrager
    liekje

Heb net geprobeerd de stekker erin te doen voor opstarten, gaat ook niet de pc start niet loopt alvast voordat windows is geopend.
    heb zowel itunes 7 (bij apple) als wat op het cdtje staat geprobeerd met beide blijft het probleem bestaan.
    Heb nadien dus na ipod alleen een samsung telefoon geinstalleerd dus geen andere programma’s.
    Welk forum voor windows kan ik dan het best bekijken.

Liekje

Bijdrager
    WaZoo

sorry hoor:
    http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=itunes+windows+help&ie=UTF-8&oe=UTF-8

is echt niet zo moeilijk, stikt van de fora, zelfs van apple zelf…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.