7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    kmindahouse

Help! Optreden van 5 minuten 900 mb!!!!!

Hallo iedereen, ik heb een groot probleem, ik ben bezig met muziek, en heb ook een muziek myspace enzo,

ooit heb ik opgetreden, en dat werd gefilmd door vrienden, (zo’n 10 minuten, gewone kwaliteit, niet super) Ik zette het een op Imovie (voorlaatste versie, niet 8,0) en het filmpje was 900 mb, ik kon het aan niemand doorsturen en ook niet op mijn myspace zetten ( wat de bedoeling is)

Ik heb Titanium Toast geprobeerd maar dat lukte niet, kan iemand mij helpen dit filmpje op zijn echte grootte te krijgen???

Bijdrager
    Nikita

iMovie maakt er standaard DV formaat van, vandaar dat het zo groot is geworden. Je kan je filmpje exporteren (of delen, hoe het ook heet) en dan bijvoorbeeld naar QuickTime. Even de kwaliteit aanpassen e.d. en je bent klaar.

Bijdrager
    kmindahouse

Gast! Keihard bedankt, ik zie het nu, het is enkel zo groot op ‘volledige kwaliteit’

danku !

Bijdrager
    Fester

Je kan op diverse manieren exporteren, onder delen in iMovie.
    Je kan ook, om een bestand kleiner te maken, je aantallen frames per seconde instellen,je geluidskwaliteit omlaag brengen of scenes selecteren, en die :D delen over de mail bv.

Bijdrager
    Pieterr

ik kon het aan niemand doorsturen en ook niet op mijn myspace zetten ( wat de bedoeling is)

Echt klein (en toegankelijk) kun je je filmpje maken met FLV video compression.

Bijdrager
    RiFF

Of probeer VisualHub voor converteren naar vrijwel alle gangbare formaten.

Bijdrager
    B-Mac

En daarna ons natuurlijk laten genieten van het optreden. Helpen is prima maar dan willen we ook het resultaat zien!;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.