6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    silvercircle

Help niet altijd beschikbaar in Lion

Heel vaak als ik in Lion op het help icoon klik dan krijg ik de melding:

Deze informatie is niet beschikbaar omdat uw computer niet verbonden is met het internet.

Als u deze informatie wilt weergeven, verbindt u uw computer met het internet. Als u geen verbinding kunt maken, gebruikt u Diagnostische netwerkinfo.

Er is niets mis met mijn internet verbinding. Ik kan gewoon het internet op en surfen en mailen en kijken voor updates…

Ook heb ik gemerkt dat als er toch help verschijnt dit maar voor de helft in het Nederlands is, de rest in het Engels.

Het gebeurt bv als ik in systeemvoorkeuren >> Trackpad >> Aanwijzen en klikken op help klik.

Gekend probleem?

Inactief
    Anoniem

Ik heb het idee dat Apple geen aparte pagina heeft gemaakt voor Help onderwerpen die (nog) niet bestaan maar daar voor het gemak de pagina met de niet aanwezige internetverbinding voor heeft gebruikt.

Bijdrager
    silvercircle

Zou best kunnen, maar dat is nu net wat je niet van Apple verwacht. Ze zijn natuurlijk ook altijd redelijk snel met een eerste update. Dat zal nu wel niet anders zijn.
    Al bij al ben ik toch vrij tevreden met Lion, uitgezonderd de kleuren die overal verdwenen zijn in de iconen. Eerst iTunes en nu de rest. Jammer.

Ik ben dus niet de enige met ontbrekende hulp in Lion, goed want ik ben niet graag Remi:lol:

Bijdrager
    mowat

Vroeger zat in finder / help een index . Die vind ik niet meer terug ?

Bijdrager
    avanti

Silvercircle, ik heb precies het zelfde. Er zal wel snel een update komen van Lion.

Bijdrager
    Oppie

Heb ik ook; en ik vind het behoorlijk storend en ook aardig onbenullig van Apple!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.