11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Hessel89

MIJN SHIFT KEY IS PERMANENT INGEDRUKT!!!!

IK MAAKTE EEN UUR GELEDEN DE TOETSJES SCHOON VAN MIJN MACBOOK PRO EN NU IS EEN VAN DE SHIFT KEYS PERMANENT INDRUKT!

NIET FYSIEK MAAR SOFTWAREMATIG> HET SYSTEEM DENKT DAT HEM INDRUK MAAR DAT DOE IK DUS NIET> IK VERMOED DAT ER WATER TUSSEN IS GEKOMEN MAAR DE VRAAG IS< WAT NU??????

Bijdrager
    piddy4888

Ik wilde bijna gaan klagen over overmatig Caps-Lock gebruik maar dit is het enige geval waarin dat begrijpelijk is…:razz:
    Hoe dan ook: uitzetten, en laten drogen, al dan niet op een verwarmingsradiator (nooit te snel laten drogen!!!)
    Dan zou het verholpen moeten zijn…

Bijdrager
    Afroman

NIET FYSIEK MAAR SOFTWAREMATIG> HET SYSTEEM DENKT DAT HEM INDRUK MAAR DAT DOE IK DUS NIET> IK VERMOED DAT ER WATER TUSSEN IS GEKOMEN MAAR DE VRAAG IS< WAT NU??????

Dan is dat hardware lijkt me.

Bijdrager
    Hessel89

Ja ik weet het mijn thread lijkt bijnq 1 of andere troll actie maar dit probleem is serieus. (typ nu op mijn iphone trouwens) maar je zegt op laten drogen? hoelang dan? En wat als dit het probleem niet verhelpt? Ik zat al te kIjken naar vervanging van toetsenbord maar dan staat er weer dat de hele topcase vervangen moet worden voor 350 euro wtf, is er geen manier waarop ik dit zelf kan doen?

Bijdrager
    1984

Kijk hier eens, het probleem komt regelmatig voor.

Bijdrager
    tarun

Heb je iets aan deze oplossing van iFixit?

Bijdrager
    Nick Nack

Misschien een hele lullige vraag, maar staat je Caps Lock aan?

Bijdrager
    1984

Geblokkeerd
    Anoniem

TROLOLOLOLOLOL

[mod name=Rivanov url=/profiel/rivanov]Reageer niet, als je niets te melden hebt..[/mod]

Bijdrager
    GuriSmid

Ik heb hetzelfde probleem; er is over mijn 13 inch MacBook Unibody vorige week een paar druppels water over de linkerhoek van het toetsenbord gevallen. Waardoor nu de shift constant in werking is, en de A en de Q niet meer reageren. Ik heb zelf de toetsen al losgemaakt en schoongemaakt maar dat maakte geen verschil.
    Bij de dichtbijzijnste Apple store (iFactors in Den Haag) gaf de verkoper het goede hoop, nadat ik vertelde dat mijn toetsenbord verlichting het nog steeds deed. Nu een kleine week later is er nog geen verbetering, en merkte ik pas later op dat het volume ook niet meer te regelen valt via het toetsenbord, enkel alleen de mute/aan knop werkte nog.
    Nu sta ik op het punt hem naar een Mac repair shop te sturen (LJS in Den Haag) maar vroeg ik me af welke prijzen hier doorgaans voor gevraagd worden. Ik las in een post op dit forum over 160 euro voor een nieuwe Topcase, maar volgens mij is dat verre van realistisch (zie eerder prijzen van 300/400euro).
    Betreft het inbouwen van een eBay keyboard vind ik zelf nogal tricky omdat het hier nu om meerdere geavanceerde toetsen gaat (shift, en volume +-). Misschien zie ik dat compleet verkeerd dan hoor ik dat graag van jullie:)

Bijdrager
    Kameleon

@GuriSmid: €291,42 bij LJS heb ik uit betrouwbare bron.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.