9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

HELP! mijn macbook doet niets meer

Wat moet ik doen !?

Mijn macbook was bezig in osx maar ik had even bootcamp nodig om naar windows xp te gaan dus had ik de startupdisk geselecteerd om te gaan restarten. Ik wachte maar hij sloot eerst alle programma’s af maar het duurde te lang, ik had toen zelf op de aan/uit button gedrukt om de macbook uit t doen.

Nu doe ik me macbook weer aan, hij gaat ook aan en het lampje brand en de cd – rom lade maakt wel dat geluidje als je het start maar verder zie ik alleen een zwart scherm dus gewoon niks ? WAT kan er aan de hand zijn ???? (ik heb de macbook in de oplader gedaan had ook geen nut ) ik heb den nieuwste versie van bootcamp + die van osx wat kan ik doen ?

Bijdrager
    Nikita

ALT ingedrukt houden direct na de gong. Dan kan je je opstartschijf ook kiezen. Hopelijk helpt dat.

Bijdrager
    mac-addict

HUH okay nu zie ik dat bootcamp super slecht is voor je macbook …… nu ineens na 40 keer herstart te hebben laad hij ineens wel xp.
    Dit is egt heel raar sluit deze topic maar als het goed is doettie het weer maar zo zie je maar die beta versie’s zijn niet egt goed voor je nieuwe macbook .

Bijdrager
    JWB

Als je alles stap voor stap doet, volgens de handleiding, draait Bootcamp als een zonnetje. Ik zou het ook eigenlijk geen beta meer willen noemen.

Bijdrager
    mac-addict

Nou volgensmij is bootcamp niet goed voor je mac, want zins gister heb ik al 2 keer dit gehad dat hij ineens niks meer doet. En dan wacht ik een kwartier daarna doet mijn macbook het gewoon weer of kan het ook aan wat anders liggen ? Dat me macbook te heet wordt ofso dat hij daarom uit blijft voor een kwartier want dit is wel heel vreemd. Ik heb mijn macbook nu bijna al 3 maand zoiets en dit is voor de eerste keer dat ik dit mee maakt heeft iemand ook zoiets mee gemaakt en weet waar aan het ligt?

Bijdrager
    s_k

Niet te snel conclusies trekken ;-).
    Heb je een legale versie van Bootcamp? Zo niet, misschien zit er een foutje in of is er iets mis gegaan met downloaden? Of wellicht heb je in ’t verleden iets ge├»nstalleerd waardoor ’t nu niet meer goed werkt. Probeer het eens met een verse MacOS installatie, wellicht werkt’t dan prima.
    (aangezien ik zelf geen mac met OSX heb, praat ik uit Windhoos ervaring ;-))

Bijdrager
    mac-addict

Ja dat zou mischien wel eens kunne… bedankt voor je tip ik zal het uitproberen zodra ik mijn externe harde schijf heb gekocht om alles op mijn macbook te backupe.

Bijdrager
    RiFF
    ”Remly”

Nou volgensmij is bootcamp niet goed voor je mac

Het ligt vooral aan hoe je met Boot Camp omgaat. Het programma werkt als een tiet als je het goed bedient en is absoluut niet slecht voor je computer!

Bijdrager
    John Troch

Ik sluit mij hierbij aan….. wij gebruiken het intensief op een MacBook Pro en schakelen vaak om via bootcamp en werkt tot nu toe echt vlekkeloos. Vraag mij af wat er in de “echte” versie van bootcamp verbetert….

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.