8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    mrsmrsshan

help mijn macbook beeldscherm

Ik doe net mijn macbook aan (retina 2014 mid pro) en mijn linkerzijde heeft een dikke grijze streep (zie foto). Ik weet nu niet wat ik moet doen kan iemand mij vertellen wat er mis is? het lijkt erop alsof me beeldscherm kapot is maar hij is helemaal niet gevallen.
    Ik ben erg panisch want heb hem sinds sep 2014 en zit nu net over de garantietermijn van 1 jaar.
    Ik ben een student en heb mijn laptop hard nodig

Herkent iemand deze streep?

met vriendelijke groeten,
    shan

Bijdrager
    Targaryen

Hmm, zeker dat hij geen deuk heeft gekregen? Als ik dat zie, denk ik spontaan aan een defecte grafische kaart. Bij dergelijke MacBooks kan de herstelkost daarvan aardig oplopen, aangezien ze vastzitten aan het moederbord.

Maar eh, heb jij geen twee jaar garantie op je toestel? Ik heb in elk geval twee jaar garantie bij mijn APR. Zeker eens navragen.

Bijdrager
    makoe

Als je deze in Nederland als consument gekocht hebt heb je sowieso 2 jaar garantie. Consumentenrecht nog niet eens benoemd.
    Dus als je deze inderdaad niet hebt laten vallen of anderszins, gewoon inleveren voor garantie.

Al een keer een herstart gedaan voor de zekerheid?

Bijdrager
    mrsmrsshan

Hij is een aantal maanden geleden een keer hard gevallen zou dat misschien daar aan kunnen liggen? Dat dat nu pas komt. Mijn glas is inderdaad ook niet gebroken het lijken de pixels erin of iets ik ben er niet zo goed in. Ik heb hem zelf via de webshop gekocht op apple.nl en dacht dat ik 1 jaar garantie had. Heb je deze macbook bij apple zelf gekocht? Ik ga het zeker even navragen, ik ben alleen erg bang dat de vlek groter word.

Bijdrager
    mrsmrsshan

Ja ik heb hem herstart maar de balk verdwijnt helaas niet.