6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager

Help, mijn iPod verdomt het!

Help, ik heb bij mijn broer met ipod-updater zijn ipod ge-reset, en nu geeft hij aan dat ik de ipod met een adaptor moet opladen, maar die hebben hij en ik allebei niet!
    Aan de usb-kabel doet hij niets, soft reset (middesteknop+menu) is ook de oplossing niet?

Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Grtz.

Gerben

Bijdrager
    PietjePuk

Eerst en vooral geen hoofdletter please.
    En om nu op je probleem terug te komen, al je computer opnieuw opgestart?
    Permissies al herstelt?

Bijdrager

Update, hij doet nog op zijn pc, nog op mijn mac het, hij wil gewoon niet opladen.

”gerbenhoogendam”

Help, ik heb bij mijn broer met ipod-updater zijn ipod ge-reset, en nu geeft hij aan dat ik de ipod met een adaptor moet opladen, maar die hebben hij en ik allebei niet!
    Aan de usb-kabel doet hij niets, soft reset (middesteknop+menu) is ook de oplossing niet?

Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Grtz.

Gerben

Inactief
    Anoniem

khad het in het begin ook met mn mini, gewoon een paar keer opnieuw aansluiten en op de duur deed ie het weer vanzelf

Bijdrager
    J-roen

Het is volgens mij standaard dat wanneer je de software reset, je daarna de ipod aan de adapter hangt om de “firmware” bij te werken oid. Daarmee wordt de reset afgerond, zeg maar. Mijn iPod had echter nog wel standaard een adapter bijgeleverd.

Het lijkt mij dat de iPod die tegenwoordig zonder adapter wordt geleverd de functionaliteit moet hebben om dit zonder adapter te kunnen.

Misschien de handleiding eens goed doorlezen?

Bijdrager
    J-Styler

Over welke iPod gaat het?
    Normaal gezien is er altijd een muurlader meegeleverd.:?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.