11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Fraser

Help! Mijn iphone 1G per ongeluk geblocked…

Ik heb per ongeluk mijn Iphone 1.1.3 aan de nieuwe iTunes 8 gehangen en ge-update (ik weet het… stom, maar okee…)
    Nu is hij dus weer gelocked.
    Krijg ‘em met geen mogelijkheid meer werkende, geeft nu alleen dat iTunes stekkertje in het scherm.
    Geprobeerd met Liberty+, Pwnage en dergelijke… niets…

Wie o wie kan mij helpen?!

Bijdrager
    DarkRaverNL

quickpwn gebruiken, ik had ook iemand die dat per ongeluk gedaan heeft, met quickpwn lukt het:)

Bijdrager
    truckdiver
    ”DarkRaverNL”

quickpwn gebruiken, ik had ook iemand die dat per ongeluk gedaan heeft, met quickpwn lukt het:)

quickpwn is voor de 3g toestellen te jailbreaken.
    hiermee kan je niet unlocken (of je moet nadien nog een bootneuter installeren vanuit cydia en die opstarten)

Bijdrager
    Fraser

Juist…
    @Truckdriver; met deze versie heb ik ook al gespeeld, echter zonder succes tot dusver…
    Krijg overigens als ik “build” aanvink de melding dat ik te weinig geheugen heb?!
    Idee?!

Bijdrager
    truckdiver

dan zal je geheugen moeten vrij maken op je mac en pwnage opnieuw laten draaien.
    je kan ook je iphone in DFU zetten en een custom firmware erop zetten.(dit is een firmware die al door iemad anders gamaakt is met pwnage)
    als je de custom firmware hebt die erop zetten
    druk op ja alt toets en samen op herstel.
    nu kan je je gedownloade custom selecteren en erop zetten
    lees de volgende topic eens goed door van de mac gebruikers die van 1.1.4 naar 2.1 gegaan zijn
    http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/iphone-modding/f17/iphone-1-0-jailbreak-unlock/21464-easy-guide-to-2-1-with-michaels-fw-1st-gen.html

niet met andere programma’s beginnen te werken.het enige dat voor de 2.1 versie werkt is pwnage.
    afblijven van ziphone,iliberty+ enz…

Bijdrager
    Falc

Ik ben van plan om volgende week een iPhone aan te gaan schaffen in Belgie. Nu is het zo dat ik bij Hi een abonnement heb lopen.

Nu is het zo dat ik in een hoop topics lees over jailbreaken en unlocken, wat is het verschil hiertussen precies? Ook zie ik dat veel mensen problemen hebben met het updaten van de firmware van het toestel.

Mijn vraag is dus hoe ik het aan zou moeten pakken wil ik een iPhone kopen. Moet ik hem unlocken, jailbreaken? Hoe update ik naar de nieuwste firmware?

Bijdrager
    nlwinssen

Als je in Belgie een simlock vrije iPhone koopt heb je helemaal geen problemen, zoals hier beschreven. Je kunt je iPhone gewoon zonder problemen updatenen aan iTunes hangen.

Bijdrager
    DarkRaverNL

QuickPwn heeft wel degelijk gewerkt voor die iPhone, aangezien PwnageTool 2 niet wilde, met restore elke keer fouten, heb ik het met QuickPwn gedaan, en het was een 2G iPhone die van 1.1.4 naar de laatste was geupdate per ongeluk.

Moest inderdaad na afloop wel effe BootNeuter gebruiken.

Bijdrager
    Nick Nack

Even om heel duidelijk te zijn:

Sluit je iPhone aan nop iTunes. Klik gewoon op Herstel en laat de allernieuwste firmware er op installeren. Als hij klaar is zegt hij dat de iPhone niet werkt omdat er een Simlock op zit. Dat moet zo.

Volg dan dit:
    http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1557

In het filmpje en in de tutorial zet hij er wel extra pakketen op met dat Cydia, maar dat is niet nodig voor de jailbreak of unlock.

Gewoon de iClarified tutorial volgen. Niks vragen, als iets niet lukt doe je het gewoon niet volgens de tutorial.

Bijdrager
    Fraser

I DID IT!!!
    Man, wat ben ik blij met die ananas!!!
    Alles werkt weer op 2.1

Thanx 2 truckdriver en de rest!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.