10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iTunes.Apple

Help! Micro-Simkaart in de iPhone 4S?

Hoi,

Gister heb ik mijn iPhone 4S binnegekregen van de Online Apple Store Nederland (Geen abonnement)
    Toen ik gister mijn iPhone aan wilde doen bleek dat er een Micro-Simkaart in moest. Ik heb me al rot lopen zoeken op het internet maar weet iemand misschien waar je zo’n Micro-Simkaart kunt kopen? Bij een KPN Shop/Winkel ofzo?

Groetjes

Bijdrager
    Lodewijk

Praktisch bij elke mobiele telefoon winkel, het is de nieuwe standaard aan het worden.

Bijdrager
    iTunes.Apple

Dus ook bij de Kpn shop? Want ik kan alleen hier maar Kpn gebruiken

Bijdrager
    Lodewijk

Ja, ik heb er zelf ook een bij de KPN gehaald, als ze microsim op voorraad hebben dan kan je het kaartje gelijk meenemen.

Bijdrager
    MacKevin11

Als je een abbonement (simonly) koopt dan kun je vaak…
    – …kiezen of je een micro-simkaart of een ‘gewone’ simkaart wil.
    – …krijg je beide simkaarten.
    – …krijg je een twee in een versie, waarbij je in dit geval de micro-simkaart uit de ‘gewone’ (grote) simkaart kunt drukken.

Bij prepaid ’t zelfde geval.

Ik heb bijvoorbeeld een iPhone 4s met een Ben abbonement, en hierbij krijg je de 2 in 1 versie (dus die kan ik uitdrukken). Werkt prima;)

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Ja kan je normale simkaart ook simpelweg op maat knippen of laten knippen in een willekeurige telecom winkel.

Bijdrager
    iTunes.Apple

Bedankt voor de info!:D

Bijdrager
    iTunes.Apple

Weet iemand toevallig nog hoeveel zo’n kaartje kost?

Bijdrager
    Macosxachist

Net zoveel als andere kaartjes… Nog nooit een mobieltje gehad?

Bijdrager
    juwlez

Als je een abo hebt bij KPN/hi en je wilt een micro kaart zonder dat je daar verlengt ben je 17 euro armer

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.