5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jumper

Help met Lacie d2 Double Layer

Ik heb me deze middag een Lacie d2 dual layer Lightscribe DVD Writer gekocht. Toch een klein probleempje.

Via USB lijkt lijkt alles goed te gaan maar via FireWire heb ik toch een probleempje om te branden. Zowel bij Finder als Toast begint hij wel aan de schijf te schrijven maar na een miniuutje ofzo stopt hij er gewoon mee. De apps blijven gewoon staan … In Toast krijg ik de melding dat de dta niet snel genoeg toekomt en dat ik het op lagere snelheid moet proberen, heb ik gedaan … zelfde resultaat.

Iemand enig idee???

PS sorry als het als ergens op het forum staat maarja …

Bijdrager
    jumper

Niemand die iets dergelijks heeft meegemaakt???

Moderator
    unSOUND

Ik heb bijna dezelfde brander, maar de mijne heeft 2 FireWire poorten, geen USB poorten. Ik merk alleen dat hij problemen heeft op het moment dat je tijdens het branden iets gaat doen met een ander FireWire apparaat…

Bijdrager
    jumper

Ik heb net ook eens geprobeerd om mijn externe schijf aande fire wire te hangen van de brander … mijn iBook ziet ze wel maar zegt dat hij er niets kan mee doen, rechtstreeks aan mijn iBook geen enkel probleem. De externe is wel een Medion schijfje … nog uit mijn Windows jaren :)

Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat ik de FireWire niet kan gebruiken … heb speciaal deze gekocht omdt ik USB op pc heb en wou Firewire gebruiken op mijn Apple.

Als er niemand iets weet … terug naar de winkel meenemen???

EDIT: ik heb hem terug naar de winkel gebracht. Ze gaan me opbellen zodra er één beschikbaar is. Moest besteld worden.

Bijdrager
    jumper

Vandaag m’n nieuwe drive opgehaald, morgen eens proberen … ik hoop dat alles nu goed gaat.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.