5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    wouters

HELP! Mail terugzetten lukt niet

Wie helpt mij uit de brand?
    Zojuist een backup gemaakt van mijn email via ‘mail’ omdat postbus even verwijderd moest worden ivm foutmelding in systeem.
    Nu staat alles keurig terug in de map ‘ge├»mporteerd op mijn computer’. Via apple opgezocht dat ik alles nu weer naar de map ‘exchange’ moet slepen (gaat om office 365 account). Alleen laten de mappen zich met geen mogelijkheid verplaatsen.
    Wat stress hier, wie helpt!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door  Night. Reden: In juiste sub-forum geplaatst

Moderator
    Night

Volgens mij kan je alleen de inhoud van mappen verplaatsen. Je moet dus eerst in je (nieuwe) exchange account de juiste mappen aanmaken en vervolgens de inhoud overhevelen.

Bijdrager
    Koning Frank

Je kan ook proberen om die files te importeren vanuit Office 365, dan staan ze vanzelf ook in Apple Mail op je computer.

Bijdrager
    Hortulanus

Het mooie bij Office365 is juist dat alles in de “Cloud” staat opgeslagen. Als je dus je Office365 account opnieuw toevoegt zal het alle mappen en inhoud weer in je mailapp synchroniseren.

Moderator
    Night

Als dat zo is, is heel dat gesleep en ge├»mporteer en ge├źxporteer totaal overbodig.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.