9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Bibistr

Help mail problemen

help!!!
    ik kan via mijn mail programma wel berichten verzenden maar niet ontvangen. wat heb ik fout gedaan!![

Bijdrager
    Peach

met al die details….

Is je login voor je inkomende server goed?
    Is je inkomende server goed?
    is je passw voor je inkomende login en server goed?

die drie zeker eens checken
    grtz Peach

Bijdrager
    basiel

normaal zou ik snel zeggen RTFM maar omdat ik in een goede bui ben zou het wel handig zijn wat meer info te hebben zoals type server (pop3, imap), maar eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon een typo ergens zal zijn

Bijdrager
    -Syd-

Hallo, ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag, maar van bovenstaande uitleg snap ik niet echt veel.
    Ik kan dus verzenden , maar niet ontvangen.
    Ik denk dat het aan mijn inkomende mailserver ligt ofzoiets.

Bijdrager
    iMac-Boy

Als het vantevoren wel werkte en nu zonder dat je iets veranderd ( lees hebt zitten klooien met intellingen) niet mer werkt ligt het niet aan mail, maar waarschijnlijk aan je provider.

Bijdrager
    -Syd-

En kan ik daar niets aan veranderen?
    Kan het er iets mee te maken hebben dat ik op kot zit en de 5 andere gebruikers ook deel uitmaken van dat netwerk, want ik zit niet aan d ebron van dat internet, maar mijn kotbaas…
    Misschien heeft hijiets verandert ozo, of kan dat niet?
    Sorry maar provider en rdw zijn nieuwe woorden voor mij…

Bijdrager
    iMac-Boy

Provider is degene waar je je internet abonement hebt.
    En als je met meerdere mensen in een netwerk zit zou ik toch even vragen of ze hetzelfde probleem hebben en of iemand met de instellingen heeft zitten klooien.

Bijdrager
    -Syd-

:x Ik word gek, ik wil altijd problemen zelf oplossen, nu heb ik een nieuwe account aangemaakt, omdat ik mijn vorig paswoord had weggedaan en ik weet nie meer wat dat was, soit… Nu ik mijn paswoord weet van tweede account krijg ik weer hetzelfde als voordien, nl. dit
    Er is mogelijk een probleem met de mailserver of het netwerk. Controleer de instellingen voor de account ‘telenet mail’ of probeer het opnieuw.

De serverfout die zich heeft voorgedaan is: De server ‘in.pandor.be’ weigerde een verbinding via poort 110.
    In instellingen vind ik die poort, maar der staat zo bovenaan dat ik aan de systeembeheerder raad moet vragen eer dat te veranderen…
    Ik zou ook niet weten welk nummer ik daar anders zou moeten intypen, maar ik wil mijn mail kunnen ontvangen!!!

Bijdrager
    -Syd-

Hoe begin je weer helemaal opnieuw voor MAIL op mac os x, ik probeer steevast mijn wachtwoord te veranderen, maar niets lukt, ik wil gewoon terug van int begin wachtwoord aanpassen en dan mijn mail opnieuw gebruiken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.