16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

HELP!! krijg schermrand niet meer terug

ik heb net mijn apple logo vervangen voor een zwarte inplaats van een witte (op mijn macbook) en heb het beeldscherm weer vast geschroeft enzo… maar nu wil ik de schermrand er weer opzetten en dat lukt niet dit grijze dingen willen niet meer in de vakjes.

A.U.B. HELP ME

alvast bedankt

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Sorry voor mijn reactie, maar wat je gedaan hebt vind ik persoonlijk niet slim, geen garantie meer en waarom zou je je rand willen veranderen? Zowiezo HELP in je bericht is iets overdreven. Nogmaals sorry, maar snap gewoon niet waarom je zoiets wil.

Verder zal ik even zoeken naar een site waarop ik gezien heb hoe zoiets moet. volgens mij kan je dan beter allles loshalen en volgens de site weer in elkaar zetten. of naar een reparateur gaan. ik hoop dat ik hem kan vinden. zal me best doen.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

http://www.icolours.ca/installation.html Zie wel dat dit geen oplossing is voor je probleem. Draag eerder een idee aan.:D Nee heel vervelend maar probeer alles los te halen en opnieuw vast te zetten. Anders toch even een reseller bellen of winkel die macbooks repareerd. Zal je wel wat kosten op deze manier.

Bijdrager
    nookie

Een zwart appeltje i.p.v. een witte.
    Lekker belangrijk…..

Bijdrager
    tommy666

Kunnen jullie nu alstublieft ook eens inhoudelijk reageren (nookie,jouw tweede post daar gelaten) in plaats van gewoon de TS af te kraken en het daarbij te laten?

Bijdrager
    iJoost

Eerlijk gezegd lijkt me helpen moeilijk bij zo’n vraag. Ik bedoel “… dit grijze dingen willen niet meer in de vakjes…” ‘T zal wel aan mij liggen maar ik heb er geen beeld bij. En dan wordt helpen natuurlijk wel heel moeilijk. Dus de WTF reacties kan ik me wel een beetje voorstellen.

Waarschijnlijk moet het precies in de omgekeerde volgorde als waarin je ‘m uit elkaar gehaald hebt.

Ehm… succes!

Bijdrager
    nookie

Sjonge jonge, ik reageer altijd inhoudelijk en nu ga ik een keer ”de fout” in en wordt meteen afgestraft. Je hebt wel gelijk hoor tommy666, maar een Apple logo veranderen van kleur, wat bezielde de TS om dat te gaan doen? Ik snap daar namelijk helemaal niks van. Wat is in vredesnaam het nut hiervan? Tja, en nu zit de TS met een groot probleem. Soms moeten mensen van hun fouten leren en lekker op de blaren zitten. Dat is mijn mening en helemaal in dit geval. Iemand helpen op dit forum, erg graag, maar mag er ook een keer wat gezegd worden als iemand iets totaal verkloot, wat helemaal niet nodig was.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Ik snap best dat de TS geschrokken is van wat hij gedaan heeft en antwoord wil op zijn vraag. Maar dan nog snap ik hem niet. Hij heeft alles zelf verwijderd en dan moet je het in omgekeerde vorm terugplaatsen. Dat lukt niet meer, dus gaat er ergens iets mis. Niemand van ons kan hem hiermee helpen. Kan niet over het net proberen om zijn macbook te repareren.

Bijdrager
    tommy666

Neen,maar je kunt hem bv. wel helpen met iets als een guide of vaak gemaakte fouten…. En in héél dit topic is er maar één zo’n reactie,da’s de tweede van nookie.

*Verplaatst naar Hardware*

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    ”tommy666″

Neen,maar je kunt hem bv. wel helpen met iets als een guide of vaak gemaakte fouten…. En in héél dit topic is er maar één zo’n reactie,da’s de tweede van nookie.

Waarmee helpt nookie dan? ik heb zijn post gelezen en zie toch geen hulp?

Bijdrager
    Macbooker
    ”Jeroen
    ”tommy666″

Waarmee helpt nookie dan? ik heb zijn post gelezen en zie toch geen hulp?

Ik zie het ook niet hoor! hehe

Bijdrager
    arri

gewoon even flink door-douwen totdat er iets KLIK zegt.
    (grijze dingetjes bv.)

Bijdrager
    Oppie

Breng maar hier; ik ben toch net aan het timmeren, geef ik die grijze dingen wel even een hengst!:P

(Tommy666: verkeerde manier van modden… try again.)

Bijdrager
    1234

ik denk dat de Mod het heeft over de 2de post van Jeroen Ruiter.

Moderator
    Night

Ja klaar allemaal nu:x

:sotp:

Moderator
    Night

Deze stappen allemaal doorlopen?

http://www.icolours.ca/instructions/macbook/index.html

Of hier:

http://www.ifixit.com/Guide/Mac/
    (kwestie van juiste machine aanklikken en daarna WAT je wil ‘repareren’)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.