5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Kirsten-x-1990

HELP! Kan geen films huren op Apple TV

Beste mensen,

Vandaag heb ik Apple TV ontvangen (heb online besteld) en direct aangesloten op tv en ipad.
    Apple TV doet vrijwel direct maar alleen krijg ik ”Internet” – ”computers” – ”instellingen” te zien.

Ik heb het aangeschaft omdat ik graag films wil ”huren” nu ben ik bang dat het niet gaat lukken.
    Kan iemand mij aub uitleggen hoe dat komt? Heb ik soms een verkeerde versie van Apple TV gekocht?

iTunes store heb ik al doorgezocht maar kon daar alleen muziek, apps etc. vinden.

Het gekke is dat op de achterkant van het doosje een afbeelding staat met films en bedrag wat het kost om te huren.

Alvast bedankt,

MVG

Kirsten

Bijdrager
    stavos

Je hebt een Amerikaanse iTunes account nodig om films te kunnen huren. In Nederland is het (nog) niet beschikbaar, ongeacht welke Apple TV je koopt..:wink:
    Even zoeken op dit forum naar “amerikaanse itunes account” of “apple tv films huren” en je zult waarschijnlijk verdere uitleg vinden over het aanmaken van zo’n account enz.

Bijdrager
    karelschapie

amerikaans account maken, locatie op VS zetten en op ebay amerikaans itunes krediet aanschaffen and you’re good to go

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Enige nadeel is dat je geen ondertitels hebt. Voor de rest is het wachten tot er eindelijk films komen in de Nederlandse of Belgische store.

Het is ook wel mogelijk om films die je hebt “geleend” op het net om te zetten met een converter. Zoek maar eens naar converter in de AppStore. Er zijn er een paar gratis te vinden.

En als je daar niet tevreden mee bent, dan kan je hem altijd terugsturen naar Apple. Je hebt daar tot veertien dagen na aankoop recht op.

Bijdrager
    KarelWillem

Hij is vast niet bij Apple besteld.
    Dat kan namelijk vanuit Nederland niet.

Echter: online gekochte spullen kun je altijd binnen 8 dagen retourneren.

Maar ik zou het niet doen.
    Want je kan zoveel meer met je Apple TV als alleen films huren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.