11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Geblokkeerd
    Anoniem

Help! iPod sychronisatielijst gewist….

Heey,

Ik heb iets heel doms gedaan, namelijk: een synchronisatielijst gewist. Ik ben alle liedjes kwijt op m’n iPod. Op iTunes staan ze gelukkig nog wel. Telkens als ik m’n iPod aansluit, dan zegt ie dat ik geen lijst meer heb enz.. En dat er dus geen muziek meer op kan.

Weet iemand wat ik moet doen? Ik hoop het, ik baal er flink van namelijk.

Alvast bedankt :)

Bijdrager
    Nikita

Sync lijst opnieuw aanmaken? Zal wel even een werk zijn, maar ja…

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb er alles voor over! Maar hoe doe ik dat dan? Ik heb er niet zoveel verstand van…

In ieder geval bedankt! :)

Bijdrager
    Shannon

Itunes opstarten-> ipod aanlsuiten, en op herstellen klikken-> FF Wachten.. en volgens mij moet alles het weer doen..:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat wil niet. :(

Er komt alleen te staan: De nummers op de iPod kunnen niet worden bijgewerkt omdat alle te synchroniseren afspeellijsten niet langer bestaan.

Bijdrager
    Turbanus

Dan zet je hem eerst even op handmatig… daarna weer terug op sync. Wat gebeurt er dan?
    (Ik heb je titel even verduidelijkt)

Geblokkeerd
    Anoniem

Domme vraag misschien. Wat bedoel je met handmatig en hoe doe ik dat?

Bijdrager
    Turbanus

Als je iPod aansluit start iTunes op em komt links je iPOd in de rij te staan als een device. Normaliter krijg je dan de status van je iPod te zien. Als dat niet het geval is klik je eenmaal op dat iPod icoontje links en krijg je je statusblad waar je handmatig kunt aanvinken.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik kan het allemaal niet vinden, snap er niets van! Maar ik heb een iPod Nano, misschien werkt dat anders dan die jullie hebben? :(

Bijdrager
    Turbanus

Vreemd…. wat gebeurt er dan als je hem aan je pc aansluit?

Geblokkeerd
    Anoniem

Alle liedjes staan weer op m’n iPod! Bedankt voor de tips!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.