5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Geert

Help! Ipad 4 defect!

Hallo allemaal,

Ik ben behoorlijk boos en gefrustreerd over het volgende:
    23 januari besloot ik om een Ipad 4 bij Media Markt te kopen. Je kreeg deze week 10 procent korting dus ik dacht, laat ik het nu dan maar doen.
    Helaas had deze ipad last van backlight bleeding: vervelende witte vlekken bij een zwarte achtergrond. Geruild en een nieuwe gekregen, geen probleem bij Media Markt. Helaas kreeg ik er toen één met een dode pixel en daarna nog één met een dode pixel. Ik kon ze allemaal ruilen en nummer 4 had stof onder het scherm. Na veel getwijfel ook deze geruild, je betaalt er immers veel geld voor. Ook dit was geen probleem.
    Nummer 5 had echter enorm last van backlight bleeding. Meteen teruggegaan naar Media Markt maar nu zeggen ze dat ik hem niet kan ruilen of dat ik mijn geld terug kan krijgen. De manager en een aantal collega’s zien mijn klachten maar geven aan dat dit binnen de grenzen(!) valt. Net een paar keer met Apple gebeld en deze geven aan dat dit toch echt een defect is. Backlight bleeding mag niet, punt.

Aanstaande woensdag heb ik een afspraak bij de Apple store in Amsterdam. Hopelijk kunnen zij er iets mee.
    Dat ik steeds pech heb met een ipad, ok, het is vervelend maar dat kan. Maar om eerst een nieuwe ipad te geven en dan opeens te zeggen dat dit niet meer kan en dat de klachten acceptabel zijn, dat kan toch niet? Ik koop geen ipad om hem vervolgens 2 weken kwijt te zijn voor een reparatie.
    Ik hoor graag jullie gedachten hierover, misschien zelf ervaringen of tips, suggesties, etc.

Geert

Bijdrager
    Geert

Niemand?

Bijdrager
    r.leeuwenburg

gewoon woensdag naar de Apple store om een nieuwe ,Top service!

Bijdrager
    Beech

Je schrijft: “Ik koop geen ipad om hem vervolgens 2 weken kwijt te zijn voor een reparatie.” Maar als het gekochte defect is, of raakt binnen de garantietermijn, wat wil je dan ? Elke keer naar de winkel en omruilen ? Dan krijg je misschien een exemplaar mee, dat iemand anders zojuist teruggebracht heeft.

Bijdrager
    Geert

Heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen, case closed!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.