5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    JFigaro34

Help.. Installeren zonder CD?..

Ik had bij de aankoop van iBook G3, the Jaguar install CDs gekregen en heb destijds een backup gemaakt van deze CDs (.cdr bestand) naar mijn iBook G3 voor het geval ik mijn CDs zou kwijtraken. Nu had na de zomervakantie mijn kamer opgeruimd met een grote beurt en heb toen een flink aantal CDs weggegooid. Nou wilde ik zojuist mijn iBook formateren en alles opnieuw installeren, hij loopt steeds vast, maar ik kan die CDs niet vinden en ben bang dat ik ze bij die opruiming per ongeluk heb weggegooid.:cry: :oops: .. Ik heb geen cdbrander op mijn iBook, dus kan ik die cdr.bestanden niet branden op cds. Is er een mogelijkheid om Jaguar (.cdr bestanden) te installeren vanaf een externe schijf.. Ik wil namelijk mijn iPodmini 4GB als externe schijf gebruiken… Als iemand weet hoe ik dit kan doen… kan je me alsjeblieft alle stappen even uitleggen…

alvast vriendelijk bedankt…:oops::oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    HSL

ik zou zeggen.. zet de images op je ipod en ga dan naar iemand met een mac en een cd brander..

:)

Bijdrager
    Hobbes

Hoe je dat doet lees je hier

Bijdrager
    JFigaro34

ik ben nog steeds niet wijzer geworden…:x

mensen help…. ik moet en zal een nieuwe install uitvoeren…..

Moderator
    unSOUND

Tja, je zult hoe dan ook eerst CD’s moeten branden van die images, want ik denk niet dat je OS X kunt installeren vanaf een diskimage… maar wellicht kan dat wel.

Je kun het proberen door de image van de eerste CD te mounten, en dan OS X proberen te installeren op je iPod mini. Lukt dat, zou je daarna de OS X die op je iPod mini staat met Carbon Copy Cloner kunnen verplaatsen naar de HD van je iBook.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.