17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    rikdertien

Help ik wil photo’s op classic ….

Help ik wil terug foto’s direct uit de camera op mijn classic . Zouden ze bij apple onder massale aanvraag de software er terug opzetten? Zo ja hoe doe ik dat?
    Wie wil nog meedoen?

[size=9:320f5426a1]<tekst aangepast door moderator>[/size:320f5426a1]

Bijdrager
    Buzzin Hornet

haha, nice one… snap je zelf wat hierboven staat?

Geblokkeerd
    Anoniem

Wauw… dat is inderdaad de nieuwe puzzel van de maand:)
    Ik weet niet of je wakker was toen je dit typte, maar het is een nieuw niveau
    van hoe kan ik ’t zo moeilijk mogelijk vragen, hehe.

Je wilt dus de foto’s die direct uit de camera komen terug op de camera hebben?
    Hmm, zelfs als ik ’t overtik raak ik in de war… je bedoelt niet heel toevallig hoe je
    foto’s die je van je camera op iPhoto hebt gezet, terug op de camera wilt hebben?

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    JDVM
    ”rikdertien”

Zouden ze bij apple onder massale aanvraag de software er terug opzetten?

Nee

@ hierboven:
    Heel simpel, hij wil foto’s direct van z’n camera op z’n iPod zetten. Dat kon vroeger met zo’n Apple-accesoire, maar die werkt niet op de iPod Classic: alleen iPod 5G en iPod photo. Zo moeilijk was dat echt niet te lezen.

Bijdrager
    MacAanZee

he he he, beetje vriendelijk blijven

Bijdrager
    mooirood
    ”rikdertien”

ik heb geen last van mijn gekte,alleen de mensen rondom mij

LOL :wink:

Moderator
    Pete.Z
    ”Jurriaandvm”
    ”rikdertien”

Zouden ze bij apple onder massale aanvraag de software er terug opzetten?

Nee

@ hierboven:
    Heel simpel, hij wil foto’s direct van z’n camera op z’n iPod zetten. Dat kon vroeger met zo’n Apple-accesoire, maar die werkt niet op de iPod Classic: alleen iPod 5G en iPod photo. Zo moeilijk was dat echt niet te lezen.

Ik zou me ernstig zorgen gaan maken,als ik dat NIET moeilijk te lezen vond.
    Ik ben er niet van overtuigd dat de topic starter echt bedoelde wat jij vertaald.

Bijdrager
    KarelWillem

Tsja…

Er zal een typefoutje in staan?

Help ik wil terug foto’s direct uit de camera op mijn iPod.

Misschien dan…

Bijdrager
    Yeti

TS heeft dit al eens eerder gevraagt, deze maandag zelfs nog, maar omdat hij geen goed antwoord kreeg dacht hij: “Dan start ik gewoon een nieuw topic waarin ik dezelfde vraag stel in plaats van dat andere topic even omhoog te pushen.”

In ieder geval, als we iets hadden geweten, hadden we je dat toen al wel verteld. En trouwens, duidelijkere topictitels mogen ook.

Bijdrager
    Steff

Wabbit … ik geef je bokaal maar weer uit. En laat er een paar bij bestellen de voorraad gaat erg snel!

Bijdrager
    1984

Zo nutteloos is dit topic niet , Zoals @KarelWillem al schreef “Er zal een typefoutje in staan?”

:sotp:

Bijdrager
    KarelWillem

Laten we dan eens uitgaan van dat typefoutje.

Antwoord:
    Nee dat kan niet en nee dat zal er ook niet meer komen.

Bijdrager
    Tesss
    ”rikdertien”

Help ik wil terug foto’s direct uit de camera op mijn classic .

Jullie begrijpen hem niet. Hij werkt onder Classic, de oudste versie van OSX.

Bijdrager
    Yeti

Waarom zou hij het dan vragen in het iPod en iTunes deel van het forum? Dit gaat gewoon over een iPod classic.

Bijdrager
    rikdertien

zo moeilijk is dit toch niet: ik zette op mijn ipod photo rechtstreeks foto’s van de camera naar de ipod.
    volgende zin: ik wil dit terug kunnen doen met mijn ipod classic’s.
    Zal apple de nodige software terug op de classic zetten om foto’s rechtstreeks uit de camera op de ipod-classic te downloaden?????
    En inderdaad op mijn vorige topic kreeg ik geen afdoend antwoord
    toch allemaal bedankt voor de lieve woordjes

Bijdrager
    Pieterr

Als je fotocamera SD kaarten gebruikt, zou je nog een hink-stap-sprong kunnen proberen: van je camera naar je Mac (of Mobile Me) via Eye-Fi en vervolgens via Air Sharing (of Mobile Me) naar je iPod touch of iPhone. (“Kijk eens mama, zonder kabels!”)

EDIT: maar dit werkt dus niet op de iPod Classic (zonder WiFi).

Bijdrager
    Yeti

@TS, als ik jou was zou ik deze nog eens goed doorlezen, want vooral van je eerste post werd ik niet veel wijzer.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.