9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    vutakat5

Help! Ik krijg mijn applicatie niet opengemaakt.

Bijdrager
    vutakat5

Het moest applicatie zijn.

Bijdrager
    Stirf

Dan bewerk je de beginpost toch?

Bijdrager
    TheBigZ

Opnieuw downloaden en installeren al geprobeerd?
    Met beheerdersrechten geinstalleerd?

Bijdrager
    vutakat5
    Stirf op 10 augustus 2012

Dan bewerk je de beginpost toch?

Sorry, wist niet dat het kon. Het is inmiddels aangepast. Dank.

Bijdrager
    vutakat5
    TheBigZ op 10 augustus 2012

Opnieuw downloaden en installeren al geprobeerd?

Met beheerdersrechten geinstalleerd?

Heb ik meerdere malen gedaan. Het probleem zit volgens mij in in welk directory ik het bestand heb gedownload en opgestart. Ik heb twee partities op mijn macbook. Op de partitie voor mijn download en media bestanden en een partitie voor het systeem. Het bestand is gedownload op mijn download partitie en is daar in eerste instantie ook opgestart. Ik kreeg ook de melding eerst java te downloaden. Dit heb ik gedaan en de applicatie kon opgestart worden via download partitie. Nadat ik hem verplaats heb naar mijn Applicatiefolder in een ander partitie kreeg ik deze melden.

Inactief
    Anoniem

Heb je die foutmelding gegoogled? Vaak hebben anderen een soortgelijk probleem gehad, en misschien hebben die ook een oplossing :thumbsup:

Bijdrager
    vutakat5
    koen op 10 augustus 2012

Heb je die foutmelding gegoogled? Vaak hebben anderen een soortgelijk probleem gehad, en misschien hebben die ook een oplossing :thumbsup:

Gedaan. Helaas vind ik daar niet zoveel over terug om mijn probleem op te lossen.

Bijdrager
    vutakat5

Probleem is opgelost. Het bestand heb ik uitgepakt in application folder en daar opgestart en het deed het weer.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.