8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Vaemz

Help, ik kan geen apps installeren op m’n iPod Touch 32GB

Hallo allemaal

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een iPod Touch 32GB en daar wil ik natuurlijk enkele leuke apps en games opzetten.
    Er stelt zich echter een probleem: als ik de iPod aansluit op m’n MBP en iTunes open herkent hij hem wel maar bij de tabbladen onder het apparaat kan ik enkel muziek, videos en tv-progrmma’s vinden. Ik dacht dat er normaal ook een tab programma’s moest staan zodat je de gedownloade apps gewoon kan drag en droppen?

Ik heb al gezocht via google (en via de search van OMT) maar ik vind nergens een antwoord op m’n vraag.

Iemand die mij kan helpen?

Bijdrager
    Pieterr

Veelgestelde vragen over App Store

In de App Store kunt u programma’s voor uw iPhone of iPod touch bekijken en downloaden. Programma’s van de App Store kunnen op uw computer worden gedownload, maar ze kunnen er niet worden gebruikt. Synchroniseer het programma naar uw iPod of iPhone om het te gebruiken.

Zie ook http://www.apple.com/nl/support/ipodtouch/

Bijdrager
    Vaemz

Had ik al bekeken maar zo werkt het dus ook niet…
    Ik zie nergens een tabblad waar software/programma’s staat.
    Heeft het misschien te maken met het feit dat ik de 2.1 versie van de software nog niet heb geinstalleerd?

Bijdrager
    Calpa
    ”Vaemz”

Had ik al bekeken maar zo werkt het dus ook niet…
    Ik zie nergens een tabblad waar software/programma’s staat.
    Heeft het misschien te maken met het feit dat ik de 2.1 versie van de software nog niet heb geinstalleerd?

Je hebt minimaal 2.0 nodig om gebruik te maken van de programma’s.

Bijdrager
    Vaemz

OK bedankt, dan ga ik even die update installeren.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Vaemz”

Ik dacht dat er normaal ook een tab programma’s moest staan zodat je de gedownloade apps gewoon kan drag en droppen?

Er staat een item in het linkervenster in iTunes met Applications (onder Music).
    Als je je iPod touch synct in iTunes, worden de applications overgebracht naar je iPod touch.
    Je hoeft zelf dus niet met applicatie iconen te copy-and-pasten.

Als je al de 2.0 software op je iPod touch hebt, zou je daar ook al Applications mee moeten kunnen laden op je iPod touch.

Bijdrager
    SanderNL

Zorg er ook voor dat je de nieuwste iTunes gebruikt anders werkt dat weer niet met FW 2.x.

Bijdrager
    Vaemz

Bedankt voor de reacties allemaal.
    Het is in orde nu.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.