7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    miamia

HELP, ik hoor niets meer, en ik ben niet doof :)

ik deed vanochtend mijn ibook g4 aan maar gisternacht deed het geluid het nog en vandaag niet meer.
    het volume staat aan, dus niet gedempt en heb ook mijn boxjes losgehaalt, kan iemand mij helpen want ik weet niet wat ik nu moet doen zonder geluid:(

THNX!

Bijdrager
    Yaris

Even Garageband opstarten kan wonderen doen.

Bijdrager
    miamia

nee :(

Bijdrager
    miamia

Zou iemand mij kunnen helpen , dit heb ik allemaal al geprobeerd maar zonder enig resultaat…

”Als u geluid wilt beluisteren via de ingebouwde luidsprekers van de computer, koppelt u een eventueel aangesloten koptelefoon of externe luidsprekers los. De ingebouwde luidsprekers geven geen geluid als op de koptelefoonaansluiting van de computer een koptelefoon of externe luidsprekers zijn aangesloten. Als u Apple Pro Speakers gebruikt, koppelt u een eventueel aangesloten koptelefoon los.

Als u geluid wilt beluisteren via externe luidsprekers, controleert u of deze zijn aangesloten op de computer en, indien nodig, op een stroomvoorziening. Controleer ook of de luidsprekers zijn ingeschakeld.

Kies ‘Systeemvoorkeuren’ uit het Apple-menu en klik op ‘Geluid’. Controleer of het aankruisvak ‘Geluid uit’ niet is ingeschakeld en of de regelaar voor het uitvoervolume niet helemaal links staat.
    Als u geluid wilt beluisteren via de ingebouwde luidsprekers of Apple Pro Speakers, controleert u of ‘Interne luidsprekers’ is geselecteerd in het paneel ‘Uitvoer’ van het paneel ‘Geluid’ in Systeemvoorkeuren. Als u geluid wilt beluisteren via USB-luidsprekers, controleert u of de externe luidsprekers zijn geselecteerd in het paneel ‘Uitvoer’.

Als u de poort voor digitale uitvoer gebruikt (niet op alle computers aanwezig), controleert u of ‘Digitale uitvoer’ is geselecteerd in het paneel ‘Uitvoer’ van het paneel ‘Geluid’ in Systeemvoorkeuren. Zorg er bovendien voor dat de computer via een optische digitale kabel is aangesloten op een receiver die is geconfigureerd voor digitale invoer (raadpleeg de informatie bij de receiver).

Als u geluid wilt beluisteren via externe luidsprekers, opent u het programma Systeemprofiel (in de map ‘Hulpprogramma’s’ in de map ‘Programma’s’) en controleert u of de luidsprekers worden vermeld.

Controleer of het volume is ingeschakeld in het programma dat u gebruikt.

Speel een ander audiobestand of een andere cd af, of probeer het bestand of de cd af te spelen op een andere computer of cd-speler, om te controleren of het probleem niet wordt veroorzaakt door het medium dat u wilt beluisteren.”’

Ik weet voor de rest niet waar het aan zou kunnen liggen.

Bijdrager
    Yaris

Misschien vind je hier de oplossing : http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=68620

Bijdrager
    miamia

dank je wel !! :apple:

Bijdrager
    Artishoque

Herstart via de activiteitenweergave CoreAudio even.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.