6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jojotje

Help, ik heb mijn iPod touch gejailbreakt

Hallo,

ik had mijn ipod gejailbreakt. Toen bleek dat een vriend van mij ook zijn iphone 4 had gejailbreakt en dat hij dat ook met mijn iPod touch 3de generatie kon doen, waardoor ik extra dingen kon doen dan dat hij in de 3.1.3 versie was gejailbreakt. Ik was erg blij dat ik het nu ook had in de 4.1 versie. Hij deed het via limera1n op een Mac computer. Alles goed totdat ik thuis kwam en muziek op mijn iPod wou zetten via iTunes. Nu deed ik herstellen, maar nu kan ik hem wel aanzetten maar staat hij op het scherm met het kabeltje naar iTunes toe (ook wel het scherm als je je iPod voor het eerst hebt). Als ik hem aan de pc hang (windows) krijg ik ”iTunes heeft een iPod aangetroffen waarin de herstelmodus actief is. U moet de iPod herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.”. Zo gezegd zo gedaan, maar als ik herstellen doe krijg ik daarna een foutmelding. Wat moet ik doen om mijn iPod weer normaal te kunnen laten werken? Ik hoef niet eens meer speciaal een jailbreak. Ik ben al blij als hij het weer doet. Heel erg bedankt alvast als iemand mij kan helpen.

Bijdrager
    KarelWillem

Het lijkt er op dat je hem probeert te herstellen met de 3.1.3 firmware.
    Dat gaat niet meer lukken. Je kunt niet meer terug naar 3.1.3.

Je moet dus wel goed oplettend dat er in je iTunes nu ook de 4.1 versie staat.
    Pas dan kan je je iPod weer herstellen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Waarschijnlijk moet je alleen even je iTunes updaten.

Bijdrager
    xionix

Het kan zijn dat je een nieuweitunes versie nodig hebt, update iTunes eens en als dat niet werkt kan het zijn dat je iPod in dfu staat.
    Hou dan de power+homepage ingedrukt tot hij uitvalt en dan homepage loslaten en power indrukken.

Bijdrager
    jojotje

jongens hartstikke bedankt alvast aleen werkt dit niet ik krijg na het herstellen via itunes een foutmelding dat kan verschillen ik heb foutmelding 20000/1604 gehad heeft iemand misschien een programmatje waarmee ik hem weer aan de praat krijg

alvast bedankt

Bijdrager
    jojotje

mijn itunes is ook helemaal up to date en er staat dat als ik met de ipod in itunes wil werken hem eerst uit de herstelmodus moet halen alleen werkt dit niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.