7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Dopedealer

HELP!!!!!! IK heb ben hopeloos opzoek naar MAC OS X

Kan iemand mij helpen……in andere woorden
    Ik ben net overgestapt van pc naar mac (microsoft zuigt) heb een 2e hands ibook 500 mhz gekocht,ding werkt perfect en ziet er gelikt uit,maar (nu komt het) ik heb standaard een paar ibook cd’s erbij en MAC OS X 10.0.3 (volgens mij een van de eerste versies) ik heb hem geupdate tot 10.0.4 maar verder kom ik echt niet…………omdat ik veel grafish doet vragen alle programmas die ik heb 10.1 minimaal
    kan iemand mij vertellen hoe ik dit aan kan pakken…..IK heb trouwens alle updates gedownload maar die vragen allemaal minimaal 10.1

Moet ik dan….?
    1.Volledige versie Jaguar aan gaan schaffen
    2.via internet downloaden (niks gevonden by the way)
    3.of houd het op voor mij:cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    Mako

Helaas moet je Jaguar (10.2) gewoon aanschaffen, kan er ook niks aan doen. Ik heb het ook gedaan, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Gewoon doen!

Bijdrager
    Igor

de 10.1 update cd’s kon je overal gratis halen. Je kunt nog bij de primafoon proberen of ze nog een update cdtje voor je hebben liggen. Of probeer eens op http://www.tweedehandsmac.nl of iemand nog een update cdtje voor je heeft liggen…

Voor 10.2 moet je echt gaan betalen…

Bijdrager
    yoann

ik zou je niet aanraden om os x te downloaden via cocodonkey of dergelijke heb het zelf gedaan en tot mijn spijt lukt het niet omdat telken ik os x probeer te installeren hij dan zegt dat die vnaf de cd moet opstarten.. heb die op cd gezet maar toch lukt het nog steeds niet dusja geef er gewoon 168 euro voor je zult er geen spijt van hebben

Bijdrager
    jonnie

ik heb nog wel zo’n mac osx 10.1 upgrade cd, orgineel.

je mag hem hebben. wil hem wel opsturen als je zelf de kosten dokt:wink:

Btw. Jaguar is veel sneller en beter hoor, maar dat spreekt voor zich.

laat maar weten, dopedealer 8)

Bijdrager
    PeterH

Misschien is er morgen op onze bijeenkomst van de Mac Groep wel iemand die wat ´te koop´ heeft ;).
    Ik weet alleen niet of er mensen zijn die een cd-writer ofzo bij zich hebben.

http://www.macgroep.nl

Peter

Bijdrager
    Beathoven

Koop versie 10.2 (jaguar), dan heb je meteen een OS die draait als een trein (10.1.x is nog niet voorzien van quartz extreme en is in veel opzichten nog niet helemaal af)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.