23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    LEXY

HELP!! Ik ben een Duitser!!!

Gezien het vlaggetje onder mijn gegevens ben ik tegenwoordig van Duitse komaf. Deze site is echt aan het afbrokkelen en de ondergang nabij… Ben benieuwd of deze topic überhaupt nog wil posten.
    SCHEISSE!!!:x

Bijdrager
    Neptunus

Dan heb je een Duits IP-adres, toch?:)

Bijdrager
    Turbanus

Hahaha…. dat je dat nog op je 43ste mag beleven zeg……:P :wink:

Bijdrager
    Maced.2

nou Lexy daar ben je mooi klaar mee …….:mrgreen:

Bijdrager
    eubank

ach so, das macht toch kein flaus aus:-)

Bijdrager
    iJoost

Gebruik je misschien een proxy om te surfen?

Bijdrager
    verheij

O jeetje.
    Wat erg voor je, en het ergste is natuurlijk: eens een Duitser, altijd een Duitser.
    Misschien dat een letselschade advocaat wat voor je kan betekenen? Bij ondraaglijk leed kan je vast een schadevergoeding claimen.

Bijdrager
    LEXY

OK ik mag graag een biertje drinken maar dan toch liever een Belgisch. :beret: Bratwursten ben ik ook niet echt een fan van, hamburgers wel zou dat het zijn…?! :?
    Schlagers moet ik al helemaal niks van hebben en die enkele Duitse hardrock knaller die ik in de uitzending draai, zal toch ook niet de reden zijn… :? Geen proxy’s of gekke IP’s hier hoor!
    Maar ff serieus, de site is traag als dikke scheisse. Op het forum regent het debugs en errors.
    En sinds vandaag is er ook geen email notificatie meer van draadjes waarop je bent geabonneerd.
    Het verval neemt schrikbarende vormen aan hier. Wordt het tijd voor een forum boycot…?!
    ACTIE, HARDE ACTIE :grrr: :nietblij:

Inactief
    Anoniem

Gelukkig is Duits niet moeilijk… iedereen is er zo mee weg! :sealed:

Bijdrager
    fnk

Ach, woon hier al zolang, niemand geloofd dat ik er een ben….
    Hoogstens het “papiertje” en dat ik god zij dank niet mag stemmen.

Bijdrager
    Indomarco

Moet je niet proberen om als Duitser een andere taal te spreken

http://www.youtube.com/watch?v=FrYRY6kx550

Bijdrager
    LEXY

Gelukkig, ik ben weer een gewone kaaskop…:D

Bijdrager
    Richard

Heb jij effe geluk ! :D

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”LEXY”

OK ik mag graag een biertje drinken maar dan toch liever een Belgisch. :beret: Bratwursten ben ik ook niet echt een fan van, hamburgers wel zou dat het zijn…?! :?
    Schlagers moet ik al helemaal niks van hebben en die enkele Duitse hardrock knaller die ik in de uitzending draai, zal toch ook niet de reden zijn… :? Geen proxy’s of gekke IP’s hier hoor!
    Maar ff serieus, de site is traag als dikke scheisse. Op het forum regent het debugs en errors.
    En sinds vandaag is er ook geen email notificatie meer van draadjes waarop je bent geabonneerd.
    Het verval neemt schrikbarende vormen aan hier. Wordt het tijd voor een forum boycot…?!

Inderdaad! IK krijg ook geen mailtjes meer van topics waarop gereageerd wordt. Wat is hier aan de hand? Bij elke post krijg ik een foutmelding, maar ik post wel, :kleenex:
    IIEEEKS :O
    Edit: Jahoor:

Algemene Fout

Ran into problems sending Mail. Response: 553 sorry, that domain isn’t in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)

DEBUG MODE

Line : 166
    File : smtp.php

Bijdrager
    G-Force

Sja, ik blijf erbij, phpBB is te zwak voor een enorm grote community. Daar heb je fora als vBulletin en Invision Power Board voor…

Over het algemeen niks mis met phpBB, alleen is het in de meeste gevallen niet voldoende voor websites met veel bezoekers. Het takelt langzaam af naarmate de posts toenemen. Websites als Hardware.info hebben phpBB al lang gelaten voor wat het is en fatsoenlijke software aangeschaft (in hun geval vBulletin).

Ik weet niet precies wat er hier aan de hand is (kan ook iets met de database zijn?) maar volgens mij heeft phpBB wel een aandeel in de problemen hier.

Bijdrager
    Mattnh

Ich hab es gewusst!
    ;)

Bijdrager
    Applemoes
    ”LEXY”

oei, Lexy !!! da`s vloeken in de kerk; voor je het weet wordt je verwijderd……;—))):evil:

Bijdrager
    Hanhart

Ich bin ein Berliner.

Bijdrager
    Mattheus

Oh jee,
    gelukkig maakt Apple geen fietsen….

Bijdrager
    1234
    ”Hanhart”

Ich bin ein Berliner.

Heerlijk hoe dit massaal en al jaren verkeerd wordt gezegd en geschreven.

Ich bin Berliner.

Bijdrager
    Hanhart
    ”timmyboy”
    ”Hanhart”

Ich bin ein Berliner.

Ich bin Berliner.

I blame wikipedia. :mrgreen:
    Ik heb nooit Duits gehad, dus ik moest het google’n. :)

Moderator
    unSOUND
    ”timmyboy”
    ”Hanhart”

Ich bin ein Berliner.

Ich bin Berliner.

Niet bekent met de term “woordgrapjes” dus ? Het is juist 1 van de bekenste verprekingen ooit, en daarom heeft die zin een aparte status, JUIST omdat hij verkeerd was uitgesproken…

According to an urban legend, Kennedy made a slightly embarrassing grammatical error by saying “Ich bin ein Berliner,” referring to himself not as a citizen of Berlin, but as a common pastry:
    Kennedy should have said “Ich bin Berliner” to mean “I am a person from Berlin.” By adding the indefinite article ein, his statement implied he was a non-human Berliner, thus “I am a jelly doughnut”.

Moderator
    Pete.Z

Duitsers,Amsterdammers,voor ons Rotterdammers is het allemaal hetzelfde.:mrgreen:

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.