19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Panthertje

Help iDVD waar kan ik dit vinden

Hallo mede maccers

Zie ook mijn andere post, ik, ben op zoek naar iDVD2 (pkg bestand) maar kan dat nergens kopen. iDVD 3 is geen oplossing deze heb ik al gekocht maar werkt niet.

mijn vraag wie oh wie weet waar ik het kan kopen, of helpt mij hieraan

zal je eeuwig dankbaar zijn :wink:

Bijdrager
    Panthertje

niemand?
    wil er eventueel voor betalen

Bijdrager
    Ruben

Ik heb ‘m wel, maar weet bij God niet hoe ik er aan kom en of ‘ie werkt, zal ‘m FF online zetten voor je… 5 minuutjes…

[Edit]
    Maak daar maar nog een kwartier van, het uploaden gaat langzamer dan ik dacht.:-P
    [/Edit]

Bijdrager
    Ruben

Als iemand even wil laten weten of ‘ie het ook daadwerkelijk doet, dan weet ik dat ook weer. Zelf namelijk nooit gebruikt omdat ik toch geen DVD’s fik.:-P

Bijdrager
    Panthertje
    ”iRuben”

/

Nogmaals, als iemand even wil laten weten of ‘ie het ook daadwerkelijk doet, dan weet ik dat ook weer.

bedankt voor de moeite i.i.g ben nu aan het downloaden, dan ga ik het ff testen. Uiteraard laat ik je ff weten of het werkt 8)

Bijdrager
    Panthertje

helaas werkt niet :mrgreen:

Iemand anders misschien het iDVD2.pkg bestand?

Bijdrager
    Ruben
    ”Panthertje”

??? Wat werkt er niet dan? Zit ‘m nu zelf ook te proberen op mijn iBookje (800, 640MB) en hij start hier prima…:?

Bijdrager
    Panthertje
    ”iRuben”
    ”Panthertje”

??? Wat werkt er niet dan? Zit ‘m nu zelf ook te proberen op mijn iBookje (800, 640MB) en hij start hier prima…:?

zou je me dan even stap voor stap uit willen leggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, zonder de patch start hij bij mij niet op, en de patch geeft een foutmelding, ben heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt

er is nog hoop

Start niet op in zoverre, je kunt een nieuw project aanmaken, na het project een naam te hebben gegeven dan gebeurd er niets, iDVD zelf kun je dus niet gebruiken, jij wel iRuben?

Bijdrager
    Ruben
    ”Panthertje”

zou je me dan even stap voor stap uit willen leggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, zonder de patch start hij bij mij niet op, en de patch geeft een foutmelding, ben heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt

Ik heb heel die patch niet eens gebruikt, die zat er wel bij, maar bij mij start ‘ie zo ook gewoon en ik heb GEEN DVD brander, wel een combo DVD-speler en normale CD-fikker. Heb je wel een DVD in je Mac?

Ik heb het programma niet gebruikt verder, gewoon gestart en dat werkt. Alleen start ‘ie erg kaal op, met NIETS eigenlijk meer. Je krijgt (ik dan) wel het menu van iDVD en als je daar dan kiest voor “New Project” krijg je (ik dan) het standaard iDVD scherm…

Maar ik zoek nog even verder…:-D

Bijdrager
    Steves lovechild

Zonder thema’s heb je alleen het standaard scherm. Sleep er een film in en kijk of je kunt branden naar een externe brander. Het zou me verbazen.

Bijdrager
    Panthertje

jongens het is niet meer nodig, inmiddels werkt de nieuwste iDVD 3.01
    met dank John uit de iChat macgroep :D

Voor degene die geintresseerd zijn, er blijken op internet 5 patch te zijn voor iDVD na installatie kun je branden met zowel Sony, als de Lacie brander.

hoe dan ook ik ben erg blij ermee :D

update; heb de eerste dvd gebakken vanuit iDVD3 :D en is perfect
    gegaan.

Bijdrager
    Ruben

Fijn dat het werkt!:-D Ik heb vannacht nog even met “Pacifist” de diverse OS X installatie CD’s doorgelopen om te zoeken naar de originale iDVD 2 .pkg file, maar heb deze niet kunnen vinden. Ik meende ‘m ooit een keer standaard op mijn Mac te hebben gezien, maar die zal dan toch wel ergens anders vandaan gekomen zijn.:?

Toch blijft het vreemd dat het .dmg pakketje wat ik online had gezet het niet deed, hier werkt het wel prima, kan alleen niet branden (maar ik heb dan ook geen DVD fikker).

Veel plezier met iDVD 3 in elk geval.;-)

Bijdrager
    Panthertje

dank je wel, de eerste dvd heeft al in m’n Sony stand-alone afgespeeld

misschien komt het wel door Capty DVD (programma wat bij de brander zat) dat je niet twee dergelijke programma’s naast elkaar kan draaien.
    (of zeg ik nu iets stoms) :wink:

ik ben i.i.g heel blij dat ik er 1 hebt die wekt, en nogmaals bedankt voor alle moeite die je voor me gedaan hebt.

Bijdrager
    Ruben
    ”Panthertje”

…ik ben i.i.g heel blij dat ik er 1 hebt die wekt

DVD wekker?:-P Okee, die was flauw…:x

Bijdrager
    Torz

Dames en heren eerst even zoeken ,er was al een vraag en antwoord waar en hoe iDVD te vinden.

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=9531

Bij iApps forum dus:wink:

Bijdrager
    Steves lovechild

No offence Torz, maar er werd gezocht naar iDVD2. Omdat Panthertje, blijkbaar in het illegale circuit, een hack voor iDVD2 had gevonden die iDVD2 ook naar externe superdrives liet branden. (Op zich leuk voor alle iMac bezitters zonder Superdrive.) Later heeft hij een hack gevonden om ook iDVD3 (die hij reeds gekocht had) ook te laten werken op een externe Sony of LaCie Superdrive. Hij was dus helemaal niet op zoek naar iDVD3.

Bijdrager
    Panthertje

dank je wel Steve voor de bijval

Ik heb geen contacten, zit nog zelf in het illegale circuit!
    heb gewoon betaald voor iDVD (iLife) en die patch heb ik gekregen.
    Ja is dat illegaal, Apple heeft het liever niet, die denken gewoon je koopt maar een nieuwe mac incl. superdrive :?

Daar had ik dus even geen zin in!

btw de “hij” waar je ’t over hebt, is een zij :innocent:

Bijdrager
    Ruben
    ”Panthertje”

btw de “hij” waar je ’t over hebt, is een zij :innocent:

Nee maar.:-P

Bijdrager
    Panthertje
    ”Panthertje”

jongens het is niet meer nodig, inmiddels werkt de nieuwste iDVD 3.01
    met dank John uit de iChat macgroep :D

Voor degene die geintresseerd zijn, er blijken op internet 5 patch te zijn voor iDVD na installatie kun je branden met zowel Sony, als de Lacie brander.

hoe dan ook ik ben erg blij ermee :D

update; heb de eerste dvd gebakken vanuit iDVD3 :D en is perfect
    gegaan.

update: dit truckje werkt NIET in Panther!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.