13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

• Bijdrager
    SvS

Eerste vraag wat in mij opkomt:
    Waar heeft ze de iPhone vandaan gehaald?

Bijdrager
    Appeltje

Ik zou dit doen: https://support.apple.com/en-us/HT201389

Kijken of het daarna wel werkt

Bijdrager
    SvS

Kan ze, met oog op aanschaf, niet spreken met Apple Support? Lijkt mij wel.

Bijdrager
    SvS

Als ze op de mac thuis ergens iCloud heeft aanstaan zou je wachtwoord terug kunenn vinden in sleutelhanger.

Bijdrager
    MacAanZee

Het is een nieuwe iPhone, komt gewoon bij T-Mobile vandaan. Ze heeft hem al een tijdje; ontdekte later dat ze niet in de Nederlandse AppStore kon komen. Eerlijk gezegd download ze niet zo vaak wat. Maar nu stoppen sommige apps ermee omdat ze niet geüpdatet zijn en wordt het dus echt dringend.

Bijdrager
    MacAanZee

@appeltje: bedankt voor je link. Probleem blijft dat je moet inloggen met je Apple ID en ze door het veranderen van wachtwoorden en de Japanse berichten niet meer weet wat haar wachtwoord is.

iCloud gebruiken we niet. Apple Support zou een idee kunnen zijn. Intussen heeft ze de iPhone al een half jaar of zo, dus even kijken of dat nog kan.

Bijdrager
    Appeltje

@appeltje: bedankt voor je link. Probleem blijft dat je moet inloggen met je Apple ID en ze door het veranderen van wachtwoorden en de Japanse berichten niet meer weet wat haar wachtwoord is.

Kun je niet eerst je wachtwoord wijzigen via deze link en vervolgens die stappen volgen?

Bijdrager
    MacAanZee

Zo gauw ze thuis is, ga ik het proberen. Bedankt voor de links!

Bijdrager
    Appeltje

Succes! Laat even weten:)

Bijdrager
    MacAanZee

Thanks! Doe ik!

Bijdrager
    polansky

Volgens mij doen jullie veel te moeilijk.

Je hoeft geen icloud te gebruiken om toch een icloud account te hebben.

Ik zou toch gewoon eens inloggen op ‘icloud.com’ met haar accountgegevens.

Daarna klik je op het tandwiel ‘instellingen’

En selecteer je de juiste taal, want die staat waarschijnlijk ingesteld op ‘Japans’.

Geblokkeerd
    Anoniem

Op je telefoon uitloggen overal uitloggen wat met Apple te maken heeft en daarna inloggen met je eigen account.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.