5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Nightsky

Help! Grotendeels nummers/contacten verdwenen op iPhone 6s.. Zomaar!?

Help!

Mijn vrouw, die heeft opeens haar contacten en nummers kwijtgeraakt op haar iPhone 6s. Dit is plotseling gebeurt zonder iets te wijzigen in iCloud, via iTunes of wat dan ook. Op WhatsApp ziet ze bijvoorbeeld nu alleen maar nummers ipv namen waar ze op dit moment gewoon contact mee heeft. We hebben op iCloud gekeken en ook daar waren ze weg. Gekke en bijzondere er aan is dat ze wel nog alle contacten (namen) heeft maar overgroot deel daarvan beschikt nu dus over geen nummers.

Nu zeg ik: ”Zet reservekopie terug dan heb je waarschijnlijk je nummers weer terug.”. Dan zegt zij: ”Ja maar dan raak ik alles kwijt van wat ik vanaf dat moment aan contacten/notities/app’s heb toegevoegd, ik ga als de ware terug in de tijd en dat wil ik ook niet.”

Hebben jullie misschien enig idee hoe we de contacten met uiteraard de nummers weer terug kunnen zetten of terug kunnen komen? Of is er een andere mogelijkheid mbv reservekopie’s of wat dan ook om alles weer normaal te krijgen???

Bijdrager
    Absrnd

Haar wachtwoord van icloud en iTunes veranderen !
    en dan ben je toch afhankelijk van een backup.

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door  Absrnd.

Bijdrager
    Nightsky

@Absmd
    Veranderen wegens een mogelijke hack?

Is het misschien ook mogelijk om bv. nu een reservekopie te maken van de huidige situatie en dan 2 reservekopie’s (dus ook de oude waarbij haar nummers waarschijnlijk ook staan van een tijdje terug) op haar iPhone over te zetten? Zo zou ze weer helemaal up to date zijn, zou je denken. Of dat technisch gezien mogelijk is weet ik niet? Enig idee?

Bijdrager
    Niels

Als je inlogt op iCloud.com kun je de contacten terughalen: https://www.macrumors.com/how-to/recover-files-contacts-calendars-in-icloud/

Bijdrager
    Nightsky

Gedaan.. Dan heeft hij zogenaamd hersteld en zegti die ‘Voltooid’. Desondanks zijn de oude contacten nog steeds niet in feiten hersteld/terug

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.