8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dubkers

HELP gekraak op mijn Ipod Nano!

Beste mensen,

Echt heel enthousiast was/ben ik over mijn iPod Nano. Zo mooi, zo gebruikersvriendelijk! Ik weet zeker dat mijn nieuwe pc absoluut een Apple wordt.

En toch…heb ik serieuze problemen met mijn iPod Nano (3rd generation). Als ik een CD naar iTunes upload om hem vervolgens op mijn iPod Nano te zetten, dan hoor ik gekraak/geritsel (niet continu, mar wel te vaak). Niet op de CD, maar wel als ik de CD afluister
    – binnen iTunes en (dus?) ook
    – op mijn iPod.

Exact hetzelfde probleem heb ik als ik een nummer koop / download bij iTunes en dan vervolgens beluister op mijn iPod.

Niet alle nummers hebben het probleem, maar wel teveel nummers. Echt heel irritant. En ik merk ook dat ik mijn iPod steeds minder gebruik, omdat ik steeds herinnerd wordt aan het feit dat er “iets” niet ok is. Ik denk zelf niet dat het met de hardware te maken heeft. Het lijkt meer een probleem van het uploaden (van eigen CD’s) en downloaden (van iTunes winkel). Iets met het verwerken van de informatie.

En ja, ik gebruik een Windows XP systeem, geen Apple. Maar ik kan me tegelijkertijd nauwelijks voorstellen dat dat er mee te maken kan hebben. Of toch?

Mijn vraag: is dit voor jullie wellicht herkenbaar? Wat zou het kunnen zijn? En vooral: hoe kom ik vanaf…?

Heel veel dank voor jullie support

Hans

Bijdrager
    anderie

mischien zijn je oordopjes kaduk

Bijdrager
    dubkers

Nee heeft er niks mee te maken.
    Het gaat steeds om hetzelfde geritsel op steeds dezelfde plaats in nummers.
    Hans

Bijdrager
    Oost

Dan ligt het dus waarschijnlijk aan je mp3’s;)

Bijdrager
    Yaris

Ik heb ook een nummer van de iTunes Store gedownload met gekraak in. Ligt aan de Store volgens mij.

Inactief
    Anoniem

Nou als apple liedjes met gekraak erin verkoopt, is dat niet echt reclame voor ze..

Hoop niet dat het vaker voorkomt.

Bijdrager
    stel maar

is het ook als je de nummers van een CD in iTunes luistert?
    zo ja probeert het is te luisteren in een ander muziekprogramma zoals window media player.

Bijdrager
    Dr. Maddox

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.