19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Brimme

Help een student voor zijn tentamen

Ik heb een probleem,
    ik heb overmorgen een tentamen waarvoor een een aantal opdrachten op internet moet doen.
    Nu krijg ik deze niet aan de praat op mijn macbook pro omdat ze met autoware webplayer werken.

het gaat om deze opdrachten.

http://bb.vu.nl/webapps/portal/frameset.jsp?tab=courses&url=/bin/common/course.pl?course_id=_2216_1

ik heb webplayer 7 gedownload maar die is nog maar voor power pc en geen intel,
    verder heb ik de flash player 9 beta voor intel erop staan.

als ik mijn safari onder rosetta draai en op de opdracht klik dan crasht safari en als ik hem normaal draai dan zegt hij dat ik de webplayer moet downloaden. maar dat heb ik dus al gedaan.

Wie o wie helpt mij ik word hier gestrest van en dat is niet goed voor een tentamen

Bijdrager
    jackg5

Virtual PC. geen snelheidsmonster, maar werkt wel

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ik zou een klacht in dienen, ze kunnen je toch niet dwingen windhoos te gebruiken ?

Bijdrager
    deSpaanseRente

VPC is nog niet voor Intel.. en zou een beetje stom zijn als er een veel beter alternatief bestaat als Parallels en/of Bootcamp.

Bijdrager
    Brimme
    ”jackg5″

Virtual PC. geen snelheidsmonster, maar werkt wel

kan helaas niet want heb een intel mac

Bijdrager
    vishaakje
    ”Lord_spianoman”

VPC is nog niet voor Intel.. en zou een beetje stom zijn als er een veel beter alternatief bestaat als Parallels en/of Bootcamp.

idd installeer xp op je mac… maarja als je geen xp hebt zit je wel met een probleem, misschien xp ergens downloaden en een licentie kopen van je opleiding (hebben meestal wel goedkope licenties). Of een cd ergens op de kop tikken.

Bijdrager
    Brimme

heb wel een cd hier liggen maar geen serial die werkt met sp2:(

Geblokkeerd
    Anoniem

Even BootCamp installeren en Windows erop zetten kan werken;)
    Je kunt vast Windows wel even ergens lenen, en BootCamp is voorlopig
    nog gratis te gebruiken.

Heeft niemand bij jou thuis een PC dan eigenlijk?
    Maar ’t is overigens ook nog zo dat ze je niet afhankelijk kunnen laten zijn
    van een PC. Ze moeten er rekening mee houden dat er ook mensen zijn
    zonder PC, maar met een Mac het huiswerk/tentamen doen.

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Even bij de buren langsgaan. Die hebben vast wel een windhoos die je kan lenen.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ja daar heb je 95% kans op;)

Bijdrager
    Brimme

kan ik een xp professioel instaleren die geen sp2 heeft ?

Bijdrager
    wout3r

Ja kan, je hoeft ook nog niet te activeren.. Daar heb je 30 dagen de tijd voor. Bovendien, ik neem aan dat Windows er met 3 dagen toch weer van af is;)

Bijdrager
    Gies

Ben het er mee eens dat het niet kan dat ze je dwingen om windows te laten gebruiken. Maarja dat heb je met de VU. Je kan de VU vergelijken met Windows en de UVA met MACOSX

Bijdrager
    Brimme

ik proeer bootcamp te instaleren maar krijg deze fout

kan ik iets anders doen dan mijn macbook pro helemaal backuppen op mijn usb schijf en weer terug want hier heb ik echt geen tijd voor nu

en mijn schijf is goed geformateerd

Bijdrager
    iJoost

Misschien iets minder dan ALLE 15 vrije Gigabytes toekennen aan die Windows-partitie? Gaat MacOS X vast ook niet leuk vinden.

Ik heb een beetje last van deja vu trouwens. Zijn dat wel de echte aantallen die ie daar laat zien?

Anyway, met het tijdschema wat jij erop nahoudt zou ik NU stoppen met “spelen” met die Mac en als de sode… ergens een PC opzoeken om die opdracht op te doen. Lijkt me heeeeel verstandig.

Bijdrager
    Brimme

ik heb nog niks kunnen partitioneren ik krijg metten die melding, en ik wil het aan de praat krijgen vanavond zodat ik morgen in de ub de opdrachten kan doen

Bijdrager
    CMD-Z

Ha

wat voor een tentamen is het?
    Ik studeer (ook) geneeskunde, denk dat je beter je tijd kunt besteden in je boeken dan in je mac op dit moment! soggen noemen ze dat he;)

Succes jong

Bijdrager
    Tjerker

Ik zou genoemd advies ter harte nemen – pak de PC van de buurman en als de sodemieter… anyways, hou het ‘ns bij het formateren op de standaard instelling van 5 GB.

Bijdrager
    Brimme

heb geleerd op de pc van mijn huisgenoot die kwam toch nog thuis en heb paralles aan de praat gekregen, kan nu dus morgen weer lekker in de ub leren op me macbook pro, bedankt voor jullie hulp

@oscar
    ,studeer tandheelkunde, tentamen anatomie

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.