11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    nicolasvantomme

Help desk One More Thing?

Ik heb al 3 mail gestuurd naar de help desk van One More Thing met een specifieke vraag omtrent mij profiel op dit forum maar ik krijg geen antwoord… Wie is hier de verantwoordelijke van dit forum?? graag dringend een antwoord van de mensen vn OMT!! Dank.

Bijdrager
    Hansi2124

Jan David Hanrath, Koen van Tongeren en Lucas Raggers.
    Alstublieft.

Bijdrager
    nickybbb

Ik zou ze gaan opzoeken met een knok ploeg.

Bijdrager
    JBStudio
    nickybbb op 14 mei 2012

Ik zou ze gaan opzoeken met een knop ploeg.

Knop ploeg? Bedoel je een ploeg knoppen? Dat is toch gewoon een toetsenbord?;-) haha de mannen te lijf met een toetsenbord!

Moderator
    Pete.Z

En anders even een PB proberen, misschien?

Bijdrager
    nicolasvantomme

Hoe kan ik ze contacteren via email? Wil iets veranderen aan mijn profiel, maar die antwoorden niet..

Bijdrager
    stavos

Onder op iedere pagina van OMT vind je een aantal knoppen om in contact te komen met de eerder genoemde heren. Lukt dat niet, zoek de heren dan “persoonlijk” op en stuur via hun profiel een prive bericht (waar ze dan waarschijnlijk weer een melding over ontvangen op hun prive mail).

Moderator
    Adriaan Mol

Stel je vraag anders even hier in het forum. Wellicht dat wij kunnen helpen…

Bijdrager
    johnkeates

nicolasvantomme, je weet dat je niet de enige bent op het forum, en dat als ze elke dag 1000 mailtjes krijgen van leden ze er niet aan toe komen om ze ook allemaal echt te beantwoorden he?

Moderator
    Pete.Z
    nicolasvantomme op 14 mei 2012

Hoe kan ik ze contacteren via email? Wil iets veranderen aan mijn profiel, maar die antwoorden niet..

Je kan het niet zelf veranderen in je profiel, daar heb je al naar gekeken?

Moderator
    Jan David Hanrath

15 mei hebben we een eerste e-mailtje van Nicolas ontvangen en hebben we z’n verzoek meteen opgelost. Voor alle andere OMT’ers die iets in hun profiel willen wijzigen dat niet via de website kan: stuur een e-mail naar support <at> onemorething.nl en open geen nieuw topic. Het forum One More Thing is bedoeld om de OMT website en app te bespreken met de community.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.