-
Pomtiedomptieproxy mompelt de anonieme surfer….
[size=6:f7adaf1201]Dus effe googlen op een anonieme proxy en die instellen en away you go, gaat wel wat trager dan normaal, maar je kan er toch weer op ;)[/size:f7adaf1201]
Ook leuk voor firefox: Switchproxy-plugin
Ach, mensen worden wel vaak op een niet-zelfwetende-reden gebanned van een site, forum of zelf irc-kanalen
.
Een IP release helpt vaak zelf niet, dus tja, je lot ligt aan de mensen met admin/moderator rechten …Ik zou zeggen, vergeet die MacFreak.nl en ga naar andere sites…
Mare, heb je kabel of telefoonlijn internet?”vikking”Bij mij is het genoeg om mijn modem uit te zetten, weer aan, en ik heb een nieuw IP
Zeker internet via de kabel thuis? Dat geintje werkt niet altijd, als ik thuis mijn modem reboot heb ik gewoon weer het zelfde IP adres. En dat vind ik ook best fijn want als je een server hebt draaien kan je die tenmiste ook weer terug vinden van buitenaf
Nee je enige goede optie is via een proxy gaan surfen maar dat vergt wat zoeken naar een goede en snelle proxy. (hint: zoek er een in de buurt en niet in bijvoorbeeld zuid amerika ofzo)
”jeroenimo””vikking”Bij mij is het genoeg om mijn modem uit te zetten, weer aan, en ik heb een nieuw IP
Zeker internet via de kabel thuis? Dat geintje werkt niet altijd, als ik thuis mijn modem reboot heb ik gewoon weer het zelfde IP adres. En dat vind ik ook best fijn want als je een server hebt draaien kan je die tenmiste ook weer terug vinden van buitenaf
Jeroen, het is niet dat een reboot van je modem/router in 1-2-3 een ander IP geeft hé, je zit als het ware in een cache, slechts al er een andere een IP aanvraagt, en de DHCP server deelt de jouwe uit (die jij weggaf met het uitzetten van je modem) zal je een ander ip krijgen…
Heeft idd wat voordele, ik heb een zeer mooi ip vind ik, al zeg ik het zelfWellicht kan je een email sturen naar [email protected] (heb het even gechecked) om te vragen je IP-ban op te heffen (met redenen omkleed)?
’t Is maar een idee
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.