14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    leaf

{help} change ip ..?

hallo mensen ik wil graag me ip verander hoe kan dat :) :) al vast bedankt
    :cry: :cry:

Bijdrager
    Mendoza

dan moet je je provider bellen en vragen of ze dat willen doen. daar zullen ze niet happig op zijn.

Bijdrager
    leaf

het zit zo ik ben gebant van een site hoe kan ik daar op komen

Bijdrager
    Mendoza

niet. je kan naar de buren gaan en vragen of je daar op de pc mag. om onnavolgbare redenen heb ik een ban opgelopen op macfreak. kan ik gewoon niet meer op, tenzij ik mijn IP aan laat passen.

Bijdrager
    jeroenimo

Pomtiedomptieproxy mompelt de anonieme surfer….

[size=6:f7adaf1201]Dus effe googlen op een anonieme proxy en die instellen en away you go, gaat wel wat trager dan normaal, maar je kan er toch weer op ;)[/size:f7adaf1201]

Ook leuk voor firefox: Switchproxy-plugin

Bijdrager
    MacBeer
    ”leaf”

het zit zo ik ben gebant van een site hoe kan ik daar op komen

Als jij een ban aan je broek hebt dan ben je daar niet meer welkom. En ik begrijp ook niet waarom iemand die ergens is weggeschopt zo graag weer terug wil…

Bijdrager
    Jello

Ach, mensen worden wel vaak op een niet-zelfwetende-reden gebanned van een site, forum of zelf irc-kanalen :x .
    Een IP release helpt vaak zelf niet, dus tja, je lot ligt aan de mensen met admin/moderator rechten …

Ik zou zeggen, vergeet die MacFreak.nl en ga naar andere sites…
    Mare, heb je kabel of telefoonlijn internet?

Bijdrager
    vikking

Bij mij is het genoeg om mijn modem uit te zetten, weer aan, en ik heb een nieuw IP

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Jello

Vikking, dan heb je kabel internet … die heeft (in België) enkel dynamische ip adressen…

Bijdrager
    jeroenimo
    ”vikking”

Bij mij is het genoeg om mijn modem uit te zetten, weer aan, en ik heb een nieuw IP

Zeker internet via de kabel thuis? Dat geintje werkt niet altijd, als ik thuis mijn modem reboot heb ik gewoon weer het zelfde IP adres. En dat vind ik ook best fijn want als je een server hebt draaien kan je die tenmiste ook weer terug vinden van buitenaf;)

Nee je enige goede optie is via een proxy gaan surfen maar dat vergt wat zoeken naar een goede en snelle proxy. (hint: zoek er een in de buurt en niet in bijvoorbeeld zuid amerika ofzo)

Bijdrager
    Jello
    ”jeroenimo”
    ”vikking”

Zeker internet via de kabel thuis? Dat geintje werkt niet altijd, als ik thuis mijn modem reboot heb ik gewoon weer het zelfde IP adres. En dat vind ik ook best fijn want als je een server hebt draaien kan je die tenmiste ook weer terug vinden van buitenaf;)

Jeroen, het is niet dat een reboot van je modem/router in 1-2-3 een ander IP geeft hé, je zit als het ware in een cache, slechts al er een andere een IP aanvraagt, en de DHCP server deelt de jouwe uit (die jij weggaf met het uitzetten van je modem) zal je een ander ip krijgen…
    Heeft idd wat voordele, ik heb een zeer mooi ip vind ik, al zeg ik het zelf:D

Bijdrager
    CaDoc

Wellicht kan je een email sturen naar [email protected] (heb het even gechecked) om te vragen je IP-ban op te heffen (met redenen omkleed)?

’t Is maar een idee :lol:

Bijdrager
    Mendoza

ik weet niet of deze jongen een ban heeft bij Macfreak, maar Leon is zo soepel als Verdonk wat dit soort zaken betreft.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.