8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Farih

help aub : probleem met converteren

Hallo mensen,

Ik heb sinds kort een nieuwe ipod Classic 30gb gekocht. Ik zou er graag films op willen kijken. Maar zoals bekend is dien je de films te converteren.

Kan iemand mij een geschikte progamma aanraden om hele films om te zetten naar ipod formaat

Edit: Ik werk momenteel op een windows pc. Mijn Macbook heb ik van de week verkocht. Voor aankoop van de nieuwe Macbook PRO. Dus zouden jullie mij een progamma willen aanraden voor een windows machine.

Bijdrager
    PowerMac

QuickTime Pro.

Bijdrager
    BloomPod

Zat met het zelfde probleem.

Oplossing: iSquint of de grotere broer VisualHub

Bijdrager
    Virus.exe

Visualhub is/was ook een goeie.

Bijdrager
    BloomPod

Wat is eigenlijk het verschil tussen iSquint en VisualHub?

Dat wil de topicstarter vast ook wel weten.:P

Bijdrager
    Gastonw
    ”BloomPod”

Wat is eigenlijk het verschil tussen iSquint en VisualHub?

Dat wil de topicstarter vast ook wel weten.:P

iSquint is meer bedoeld voor iPod, en gratis. VisualHub heeft meer opties, en is daarom betaald [size=7:4032920e6d]*kuch* crack *kuch*[/size:4032920e6d]

Bijdrager
    BloomPod

Oh, ik gebruik iSquint gewoon voor films naar mijn iPod touch te converteren. Visualhub zal dan veel te overkill zijn denk ik.

[size=9:f845bd6c9d]Gastonw, niet te veel zeiken over cracks en serials, Zerk kan daar niet bepaald tegen… :P[/size:f845bd6c9d]

Bijdrager
    Pieterr
    ”Farih”

Ik heb sinds kort een nieuwe ipod Classic 30gb gekocht. Ik zou er graag films op willen kijken. Maar zoals bekend is dien je de films te converteren. Kan iemand mij een geschikte progamma aanraden om hele films om te zetten naar ipod formaat. Dus zouden jullie mij een progamma willen aanraden voor een windows machine.

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod-classic/

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.