8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    grandijoost

Help app store doet het niet meer

Hallo mensen,

Als ik iets wil downloaden vanuit de app store krijg ik een melding dat mij apple id niet beschikbaar is terwijl ik een uur geleden nog wel een update heb uitgevoerd voor een app’ie. Wat nu?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Hansi2124

Even je iPod of iPhone of iPad uit- en aanzetten misschien?

Bijdrager
    FloorvN

mischien ff herstellen in iTunes ?

Bijdrager
    grandijoost

Bedankt voor
    Jullie reactie maar beide werken niet. Heeft iemand nog een idee. Ik heb erna nog wel een ping account aangemaakt. Zou dat er iets mee te maken hebben?

Bedankt

Bijdrager
    editsuite

ik krijg de reactie: kopen niet mogelijk.
    Gisteren was het ook al steeds heel erg traag of onmogelijk om in te loggen.
    Misschien werken ze tegenwoordig wel via hu eigen bluetooth standaart dat zou een hoop verklaren, want daarmee is immers ook niets mogelijk.

Bijdrager
    Trat
    editsuite op 11 september 2010

Misschien werken ze tegenwoordig wel via hu eigen bluetooth standaart dat zou een hoop verklaren

Huh???

Bijdrager
    Hansi2124

:lol:

Bijdrager
    grandijoost

Geachte mensen,

Ik heb het probleem naar een paar dagen opgelost gekregen…
    Ik heb gekeken wat er gebeurd als ik een ander wachtwoord in zou vullen… (ik kreeg dezelfde melding: Apple id niet beschikbaar) dus ik dacht misschien is me wachtwoord op een of andere manier veranderd… Heb de “password recovery” gevolgt op de site en me wachtwoord gereset. Dit was de oplossing…
    Ik zit niet alleen met de vraag: hoe kan me wachtwoord veranderd zijn? Als ik er een uur van te voren nog mee ben ingelogt…??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.