5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iamthei

Help, al mijn muziek is zoek

Hallo,

Enkele weken geleden liep onze pc vast, de back up vd muziek faalde en dat was dus een spijtige samenloop van omstandigheden. Maar goed, eigenlijk luister ik enkel naar muziek op mijn iPad en iPod touch. Maar na het opstellen is alles van m’n iPad verdwenen, ik dacht echter dat in iOS 5’de mogelijkheid zat om gekochte muziek rechtstreeks via iCloud te downloaden, maar ik vind deze feature niet. Waar is ze?!

Alvast bedankt!

Moderator
    unSOUND

Die functie zit in iTunes.

Bijdrager
    iamthei

Dat dacht ik ook. Maar ik vind enkel die functie voor apps (in de. App store dus). Op de pc bij ‘aankopen (nieuw)’ staan er ook enkel apps en boeken.

Merk wel op dat dit over de Belgische app store gaat.

Moderator
    unSOUND

Dan komt die functie nog denk ik… Ik heb er zelf nog geen ervaring mee omdat ik 3 back-ups heb en die functie nog nooit nodig heb gehad…

Bijdrager
    iamthei

Ja thnx. Waarschijnlijk is Apple nog druk bezig met het verwerven van de cloudrechten voor muziek. Heb toch het grootste deel van mijn muziek gevonden, dus ik ben blij. Wel, er is wel nog voor zo’n €30 muziek zoek, dus duimen. Heel erg bedankt voor je antwoord.

Als er iemand weet wanneer de feature beschikbaar wordt, deel het dan gerust!:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.