4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Help, Adressen kwijt

Goeie morgen,

Door een verkeerde ingreep zijn al mijn adressen uit mijn address book verdwenen.
    Ik dacht, niet erg, haal ik ze dan op uit Entourage, maar toen ik dat programma opende zag ik deze zomaar heel snel uit mijn lijst verdwijnen ???

Dan gepoogd ze via mobile me terug te halen maar daar was alle info, op de namen na, ook weg !!
    Goed, ze zullen wel nog op mijn Iphone staan, maar ook daar alles weg, op de namen na !

Dan maar geprobeerd via time machine om de address book applicatie te restoren, en dan lukte ook , maar bracht geen enkel adres terug.

Hoe kan ik dat oplossen aub, begin hier werkelijk te panikeren ? (Het gaat om vele honderden gegevens !)

Johny

Bijdrager
    iJoost

Je moet niet de Adresboek toepassing zelf maar z’n instellingen terughalen met TimeMachine. Die vind je ongetwijfeld ergens in je Bibliotheek.

Bijdrager
    themacs

Dit is al je tweede post, daar gaan de mods niet mee lachen…:?

Heb je MobileMe? Eventueel kan je terug uit de cloud trekken via MobileMe onder de preferences.

Anders Time Machine: adressen staan opgeslagen onder
    Users/jenaam/Library/Application support/Adresbook
    dacht ik.

Bijdrager
    Johnyw

Inderdaad, is gelukt ook. Ik heb de map Users > library > Application support > Address book teruggehaald en alles is er terug

Met dank aan Timemachine !!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.