12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Ganymedus

HELP ACQUISITION = vervelend

Ik had een oude acquisition, welke ik met enige regelmaat gebruikte (ja ik ook :oops: ) maar op een gegeven moment irriteerde ik mij dusdanig aan de constante pop-up dat ik hem moet aanschaffen. Dus ik vind een code op het internet. Ik voer deze in. Nu kreeg ik bij de eerste herstart direct de melding dat het een pirate version is. Nu heb ik hem verwijderd en een nieuwe gedownload. echter, deze geeft direct aan dat ik een pirate heb gebruikt en sluit zich direct weer af. :(
    Heeft iemand een suggestie hoe ik de history van de pirate kwijt kan raken, opdat ik weer een nieuwe kan installeren.

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Er staat een bestand in je Library/Preferences, genaamd org.xlife.Acquisition.plist

Probeer deze eens te verwijderen….

Bijdrager
    Ganymedus

Bestand heb ik reeds verwijderd, mar dat hielp niet.

Moderator
    Lucas Raggers

Acquisition weet gewoon dat het een nep code is waarvoor a) niet betaald is of b) die door veel mensen gebruikt wordt. Per update worden codes toegevoegd die rondzwerven in Serial Box en op het internet.
    Koop dus gewoon een echte. Heb ik ook gedaan. Of probeer forum eens.

Bijdrager
    Ganymedus

ik wil weer gewoon naar een shareware versie, ik gebruik hem niet genoeg voor een licentie

Moderator
    Lucas Raggers

Ik zou dan gewoon in ‘Find’ zoeken in ‘everywhere’ op ‘acquisition’ en alles weggoien behalve de installer. Daarna weer uitpakken en installeren. Moet lukken.

Bijdrager
    Ganymedus

Vaag genoeg werkt dat dus niet…:(

Bijdrager
    verbeek.h
    ”lucasraggers”

Of probeer link is verwijderd forum eens.

[size=18:94e720fbc5]Dacht dat we daar niet aan deden bij MacOS X!!!![/size:94e720fbc5]

Bijdrager
    Urbin Design

H. Verbeek het gaat niet om de code het gaat er nu over dat het betreffende programma aangeeft te zijn gekraakt met een al bekende code. Nu is het niet de bedoeling dat we links naar site’s gaan geven met cracks. [mod:7a4d4b36b9=”Urbin”]Vandaar dat ik de link verwijderd heb;) En zolang ff op slot.[/mod:7a4d4b36b9]

H Verbeek :oops: Had de link niet gezien van Lucas. Vandaar mijn reactie.
    Heb deze ook verwijderd ondertussen en laat de topic even voor wat hij is. Wel op slot zonder link….

Bijdrager
    2manydjs

Tjonge jonge..
    Het is wel OK om te vragen hoe je gekraakte versie weer op gang komt, maar niet om een link naar een ander forum te geven waar misschien het antwoord op staat.
    Gooi dan deze topic dicht zou ik zeggen en niet alleen die link..

Ps de link is nog helemaal niet verwijderd!:)

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Als je nu ook de link van Lucas ergens bovenin verwijdert…. dan ben je goed bezig;) Want dat was juist waar verbeek op wees, dat het niet de bedoeling was om dergelijke links te plaatsen….

Moderator
    Adriaan Mol

Probeer mlMac anders inplaats van Acquisition.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.