11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Zodiack

HELP

Ben ik de enige of hebben jullie dat nou ook?
    Als je eens een keer (zo vaak heb je ’t niet nodig, uiteraard)
    HELP in de menubalk wilt openen zit je eerst enige tijd tegen die gekleurde pizza aan te koekeloeren.
    Waarom duurt dat openen toch zo lang, met 10.2.3 moet dat toch echt niet meer nodig zijn.
    Hoe zijn jullie ervaringen?
    :P Ben overigens dol op pizza’s:P

Bijdrager
    Walkingfingers

klopt, zelfde euvel had ik ook. Volgens mij is van invloed of je ‘on line’ bent of niet. Sinds dat ik adsl heb gaat het openen van help een stuk sneller, hij haalt dan de info o.a. van het web.
    Ben je niet on line dan gaat ie volgens mij eerst zoeken of je on line bent, heeft ie vastgesteld dat je dat niet bent dan pas raadpleegd die de data op je HD.
    Zeker weten doe ik dit niet maar ik merk wel degelijk verschil.

Bijdrager
    Zodiack

Ik ben AOL(AlwaysOnLine) maar een echt merkbaar verschil heb ik niet kunnen ontdekken.
    Zou vreemd zijn dat de HELP eerst moet uitzoeken of ie iets tussen de bestanden op de HD of op het net moet gaan zoeken.
    :P nog steeds dol op pizza’s:P

Bijdrager
    Walkingfingers

dan maar vreemd maar ik merk het wel!

Bijdrager
    MacX

Bijdrager
    Aqua1

Ja, de helpfunctie haalt info van het net. Je ziet lampjes knipperen als je verder niets doet. Het blijft een beetje maf dat ie naar info over je internet-connectie zoekt op het net…. :?
    En het duurt mij ook vaak veel te lang.

Bijdrager
    kMIkaZu
    ”MacX”

Volgens Apple heeft het te maken met de internet verbinding.
    Bij mij duurt het openen van help 12 seconden, vind ik nog steeds niet echt snel.
    Link

Sorry voor de belachelijk lange link.

Die link moet je verpakken, dan is ie niet zo belachelijk lang;) en blijft het forum leesbaar.

De Help-functie is zo één van de die dingen die er op achteruit gegaan zijn sinds de komst van osx. Belachelijk traag en ie connecteert telkens met het internet. Sherlock 3 is nog een functie die eigenlijk verslechterd is.

Bijdrager
    thomdebom

ik ben van mening dat Sherlock een beetje van functie is veranderd!

Eerst gebruikte ik het alleen om files te zoeken binnen mijn systeem. Nu is daar een standaard voorziening voor. Maar als zoekmachine voor het internet is het misschien wel handig…

Bijdrager
    Kris
    ”mika_janssens”

Die link moet je verpakken, dan is ie niet zo belachelijk lang;) en blijft het forum leesbaar.

interessant… en hoe doe je dat een link verpakken???:?

Bijdrager
    araminta

[code:1:67787fb577][url=http://www.kijkhierniet.nl]bla[/url][/code:1:67787fb577]

wordt

bla

Bijdrager
    Kris

kan ik dat in elk programma toepassen of enkel hier?

(ik heb namelijk een handtekening kaartje in mijn mail en heb daar een afgrijselijke URL staan, ik wil die kwijt :x)

moest ik daar iets moois kunnen van maken… dan ben je :innocent:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.