6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    beammeup

HELLEUP!!! >>Palm Tungsten en OS X…

Wat een geklooi. Terwijl ik begrijp dat je er wel gewoon je iCal kalender naar toe kunt sturen,… en weer terug. (via iSync, maar die ziet de Palm niet.)
    Maar, de vraag is hoe doe je dat. (na 2 dagen geknutsel met HotSync en Hotsyncmanager, Palm conduit… ) en welke programma’s draaien er op jullie Palm’s. Ook iets waar je Word mee kunt lezen/bewerken…
    Graag!!!
    :cry:

Bijdrager
    Fuji

hmmm bij draait dat allemaal vlotjes en ik zit dan og met een sony clié :?

heb je de raadgevingen op de apple site goed gevolgd?

de conduit,en dan moet je enkele dingen uitvinken, weet ik niet echt meer par coeur, maar sla de webpaginas van apple er nog eens op na, staat mooi uitgelegd.
    Het werkte bij mij :)

Bijdrager
    beammeup

we blijven het gewoon proberen,… maar eerst maar eens OS 10.3 er op knallen aanstaande zaterdag!
    Misschien dat het dan beter werkt.
    het is wel opvallend dat er ongeveer nergens duidelijk info is welke programma’s zinvol/nodig zijn om foto’s uit te wisselen, tekst te kunnen verwerken en email op te kunnen halen.

beammeup

Bijdrager
    hansenonline

begrijp er geen r*** meer van.
    voor de laatste update werkte alles goed en nu kan isync mijnpalm niet meer zien.
    wie weet er iets op?

daan.
    heb net palm conduit manager 1.2 geladen en aangegeven dat hij isync moet gebruiken. ook dit maakt niets uit

Bijdrager
    MacMeijers

Mijn Tungsten draait als een tierelier. Advies: Palsm desktop software opnieuw installeren. Check dan meteen bij palm.com of je meest recente versie hebt!
    succes!

Bijdrager
    Julian

Word documenten bewerken? Gebruik documents2go van dataviz

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.