13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Steve Brooklyn

Helft Blackberrygebruikers wil iPhone of Android

Altijd leuk om te lezen:)

http://www.nu.nl/gadgets/2305128/helft-blackberrygebruikers-wil-iphone-of-android.html

Laten ze maar switchen… kan ik straks lekker met mijn vrienden ‘Facetimen’…;)

Bijdrager
    computer space

Dan weet ie ook niet wat ie wil. Wil ie nou iPhone of Android?:P

Bijdrager
    xionix

Een iphone natuurlijk :yum:

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Uiteraard:)

Bijdrager
    lwdehaas

Hé daar hoor ik ook bij!
    Heb vorig jaar maart een Bold 9000 gekocht met een 2 jarig abonnement, nog een jaar wachten en dan neem ik de iPhone 5 of hoe die dan ook gaat heten.

Bijdrager
    mymac

Veel mensen zijn de bb na een tijdje zat… Dan komt het gebruikersgemak steeds meer naar voren, of eerder het ontbreken ervan in vergelijking met de iPhone:smile:

Geblokkeerd
    Anoniem

Mooi toch!;)

Bijdrager
    Hasoweh

Ik ga volgende keer toch voor een Blackberry

Bijdrager
    Thijs van Tol
    Eple op 03 augustus 2010

Ik ga volgende keer toch voor een Blackberry

Dat mag natuurlijk … (Je komt met hangende pootjes toch wel weer een keer terug…:razz: )

Sleutelbeheerder
    Night

Veel van de jeugd wil juist liever een Blackberry dan een iPhone, omdat ze dan makkelijker met elkaar kunnen ‘pingen’. Ook de aanschafkosten zijn vele malen lager (ook niet onbelangrijk).

Bijdrager
    stavos

Een variant van pingen is ook op de iPhone mogelijk. De app WhatsApp Messenger staat niet voor niets al weken op 1 in de lijst van meest populaire betaalde apps.

Bijdrager
    indra

ja maar ook de prijs speelt een belangrijke rol. Ik zou altijd bij iPhone blijven, weet al niet meer hoe het werkt haha.

Als ik voorbeeld op windows mobile zit van een vriend van mij dan denk ik echt hoe de fuck werkt dit. Al die vage knoppen en moet start en alle toestanden.(zelfde bij BB)

Dat is bij iPhone veel beter geregeld. Dus ik snap wel waarom ze over willen naar iPhone haha.

Bijdrager
    064harry

@Night:
    Er is ook gewoon Ping voor op de iPhone hoor! Dus dat is geen reden.

En zoals Stavos al zei: WhatsApp is voor mij de Messenger.
    Is geregeld gratis te verkrijgen en werkt geweldig vind ik.
    Mijn vriendin heeft ook een iPhone enzo bespaar ik heel wat sms-jes!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.