6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    STEVEJ0BS

Hele andere websites komen tevoorschijn

Ik heb al heel lang dat als ik bijvoorbeeld naar http://www.facebook.nl ga, dat ik dan doorgestuurd wordt naar een hele vage pagina van Wikipedia, google en nu (deze is nieuw) Hotmail.
    Dan kom ik Facebook dus gewoon niet op. Na een paar minuten wachten kan het wel weer…
    Met Youtube heb ik het ook alleen dan komt er gewoon een witte pagina met de zwarte tekst: Acces denied.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? En hoe kan ik het oplossen?

Bijdrager
    AppleStef

Probeer eens Safari opnieuw instellen.

Bijdrager
    Pivni Pes

Misschien je host file nakijken.
    /private/etc/hosts

Kan ook onzin zijn wat ik blaat, maar ik heb wel eens hier van wat opgevangen.

[edit]
    hier iets van wikipedia

<br />
    Security issues</p>
    <p>Because of its role in local name resolution, the hosts file represents an attack vector for malicious software. The file may be hijacked, for example, by adware, computer viruses, trojan horse software, and may be modified to redirect traffic from the intended destination to sites hosting content that may be offensive or intrusive to the user or the user’s computer system.[9] The widespread computer worm Mydoom.B blocked users from visiting sites about computer security and antivirus software and also affected users' ability to access the Microsoft Windows Update website.<br />

Bron: Wikipedia.org
    [/edit]

Bijdrager
    1984

Welke Browser gebruik je, en heb je het met een andere browser geprobeerd.
    Ondervond kort geleden problemen met Safari (kon niet fatsoenlijk software voor de sony bravia downloaden)
    Met Firefox liep het zoals het hoort.

Bijdrager
    Hansi2124

Verwijder eens je cachebestanden van Safari (zie menu Safari).

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Dank voor de reacties.
    Ik gebruik Safari.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.