9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    daaninhox

helderheid laag na bootcamp windows 10 macbook

hey,

ik heb laatst windows 10 geinstalleerd op mijn macbook via bootcamp. na de installatie is de helderheid heel erg laag terwijl alle helderheid op max staat. kan iemand mij uitleggen hoe ik dit verander??

gr. Daan

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Windows 10 is technisch gezien nog niet eens een beta. Daarnaast zijn Apple’s Boot Camp drivers altijd al behoorlijk subpar geweest. Geen goede combinatie dus. Ik zou “downgraden” naar 8.1 en wachten tot 10 echt “uit” is. In de tussentijd kan je 10 beter virtualiseren.

Bijdrager
    daaninhox

Voordat ik Windows 10 op mijn MacBook had geïnstalleerd had ik Windows 8.1 er op staan. Daarbij.. Precies zelfde probleem dus waar het dan wel aan ligt???

Bijdrager
    belfortmac

Dan klopt de vraagstelling dus niet, je zegt een probleem te hebben met Windows 10, maar had het probleem dus ook al bij Windows 8.1
    Of ben ik nu gek!!:-?

Bijdrager
    daaninhox

Ja ik had het probleem bij Windows 8.1 ook al. Maar vond het toen niet de moeite waard om het te melden. Nu irriteerd me het een beetje

Bijdrager
    belfortmac

De irritatie is begrijpelijk.
    De vraag is voor mensen wat je willen helpen verwarrend, het probleem is namelijk niet Windows 10, maar Windows in het algemeen.
    In ieder geval vanaf Windows 8.1, en dat is misschien dus ook nog niet het geval!
    Probleem kan dus nog langer spelen:wink:

Bijdrager
    Gadget

Ik denk dat een PRAM reset wel eens zou kunnen helpen

Bijdrager
    valentijn12

Dit probleem had ik ook, en het is vrij eenvoudig op te lossen:)
    http://www.howtogeek.com/107173/

Bijdrager
    daaninhox

Jaaaa eindelijk!! Bedankt Valentijn!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.