6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    LEXY

Helderheid app iPhone

Simpele vraag, ik zoek een programmaatje waarmee ik in één keer de helderheid van mijn schermpje kan aanpassen. Bij mij staat die op een kwart en met de ‘auto’ schakelaar op aan. Voor binnen werkt dat prima, maar buiten in de zon niet. Daar moet me iPhone op z’n helderst. Met een specifiek appje zou ik één stap over kunnen slaan.
    Iemand iets dergelijks tegengekomen?

Moderator
    Pete.Z

Jammer genoeg niet,en ik dacht eigenlijk dat het ook niet te maken was,net zoals bv een app om wifi even aan of uit te zetten.

Bijdrager
    LEXY

Ik vermoedde al zoiets, omdat mijn zoektocht in de Appstore niets opleverde. Misschien in de Cydia store?

Bijdrager
    Doney

Je hebt een tool in Cydia, waarbij je als je met je vinger over de bovenste menubalk veegt (die met de tijd en je provider enz.), je een superhandig schermpje krijgt waarbij je supersnel bijv. 3G, WiFi, Bluetooth kan togglen, brightness instellen, processen kunt zien, je iphone rebooten/uitzetten enz.

Dit programma heet:
    SBSettings;)

Bijdrager
    macses
    ”Doney”

Je hebt een tool in Cydia, waarbij je als je met je vinger over de bovenste menubalk veegt (die met de tijd en je provider enz.), je een superhandig schermpje krijgt waarbij je supersnel bijv. 3G, WiFi, Bluetooth kan togglen, brightness instellen, processen kunt zien, je iphone rebooten/uitzetten enz.

Dit programma heet:
    SBSettings;)

second that

Bijdrager
    LEXY

Hihi ja ik vond dat ook gisterenavond. Staat inmiddels al op me iPhone. Heel handig.
    Bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.