11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    MacJampudding

Heerlijk om te weten !

Dinsdagochtend heb ik vastgesteld dat de accu van mijn MacBook (aangekocht in november 2006) morsdood was. Tijdens de middagpauze gebeld naar Apple om mijn probleem te melden.
    Woensdagmiddag om 14u stond UPS al aan de deur met een nieuwe accu. In exact 26u was de accu vervangen.
    Ik twijfel alvast NIET aan de service na-verkoop van Apple. Sneller is onmogelijk.

Als het goed is mag het ook even gezegd.

Bijdrager
    smoothly

Dat is inderdaad wel heel erg snel… Leuk dat je dat met ons wilt delen! En heel veel succes met je nieuwe batterij!

Bijdrager
    Macs

En dit alles voor de prijs van ….?

Moderator
    unSOUND

€ 0,00

Bijdrager
    Ashenvale
    ”Macs”

En dit alles voor de prijs van ….?

Garantie, geweldig toch?;)

Bijdrager
    Steff

Kijk ook dat is een mooi verhaal wat eventuele switches wel eens mogen doorlezen. Ik kan mij geen normaal computerbedrijf (HP, Dell en Sony) voor de geest halen die ook zo snel iets leveren ter garantie/reparatie.

Bijdrager
    sypie

Nee maar er zijn ook maar weinig merken die zich strikt houden aan 1 jaar garantie en daarna zeer moeilijk zijn in dit soort zaken. Het viel mij wel op dat de Apple winkel hier in de stad nu ook een plankje gereserveerd heeft voor VEEL accu’s, lijkt mij geen goede ontwikkeling…

Bijdrager
    computer space

Veel fabrikanten zien in dat het goedkoper is om net-niet kwaliteit te leveren en direct zonder morren te vervangen bij defect, dan om top kwaliteit leveren. Zie hier het concept van IKEA en ALDI. Het heeft zelfs Apple aangestoken. Bovendien wordt service dan beter gewaardeerd, waardoor mond-op-mond reclame weer goed loopt. Zo zie je maar dat rotzooi mensen blij maakt en verkoopt.

Bijdrager
    OMT-fan

Ook ik heb niets dan lof voor de Macservice!!

Nadat ik een probleempje met mijn IntelMac had gecheckt met hardwaretest zag ik dat er, in tegenstelling tot mijn bestelling niet een 256Mb videokaart in zat maar een 128Mb.

En dat na 13 maanden, stom van me zelf natuurlijk.
    Gebeld met de leverancier (Mailamac) die e.e.a zou nakijken. 24 later een telefoontje dat er een fout met 8 leveringen was in die periode. Wel moest mijn iMac terug omdat er een heel nieuw moederbord in moest. (???).
    Drie dagen nadat ik de iMac had opgestuurd een nieuw telefoontje…..
    “U krijgt een nieuwe iMac, moederbord vervangen “is niet gebruikelijk” volgens Apple.
    Ik heb nu een snellere Mac gekregen (2.16MgH) en dat alles in ca. een week tijd en nadat ik de iMac 13 maanden in gebruik had.
    Kosten???…..0,00 Euro!!

Hulde voor Apple en Mailamac!!

Bijdrager
    KarelWillem

Eerlijk is eerlijk. Toen na 2 1/2 jaar mijn – tweedehands aangekochte – iBook moeite begon te krijgen met het videoboard is dat zonder morren en snel vervangen.

Geen aankoopbewijs of iets bij nodig gehad. Top!

Bijdrager
    MacJampudding

Deze middag liep in even binnen in de “Switch” in Gent… daar kwam een jongedame binnen met een MacBook van 1 week oud… batterij had het ook begeven… Ook daar zat er snel een andere in. Niet alleen de Apple-Store is correct… Reseller Switch is ook heel netjes met zijn klanten. Mooi ! Mijn complimenten !

@Kriska : heel juist … je moet maar een bellen naar Dell of Sony… In België hebben we dan ook nog het taalprobleem… als je een probleem hebt met je machine en het komt er op aan dat ze je een nieuw toestel moeten geven, schakelen ze door met iemand die totaal geen Nederlands of Engels verstaat : een Franstalige Belg … nou… dank u wel, maar ik ben daar niet mee gediend. Daar sta je dan.
    Bij HP zijn we met het bedrijf ook goed ontvangen voor een vervanging van een printer… Valt niks op af te dingen… alleen was het niet in 26 uur zoals bij Apple… het heeft een dag of 3 geduurd maar dat was ook nog aan te nemen. HP heeft de nederlands-talige klantendienst voor België in Nederland zitten… en dat loopt ook zeer behoorlijk.

Maar …
    Het is blijkbaar een ziekte die accu’s van de MacBook. Het viel mij ook op dat er ZEER VEEL batterijen in voorraad waren…. Men is blijkbaar voorzien op het fenomeen… Maar dit is misschien wel een onderwerp voor een ander draadje:)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.