5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ruudvan

Safari maakt geen verbinding met internet

vandaag op internet met safari krijg melding “u bent niet verbonden met het internet” reset router (draadloos) nog steeds geen verbinding zegt Safari . Bel met provider,zegt, volgens ons is de verbinding oke.

Toch krijg op mijn scherm de boodschap “u bent niet verbonden met internet”, vreemd probeer andere browser “chrome” geen verbinding met internet.

Probeer elsevier.nl, ja hoor opent kan laatste nieuws openen

Probeer firefox, ja hoor kan van alles openen, totenmet het laatste nieuws toe,ga weer terug naar Safari!” u bent niet verbonden met het internet, probeer van alles, verversen e.d. geen soelaas. alles doet het nu weer zoals vanouds maar ik vraag me af wat er nu fout was?

heb imac van 8 mnd oud de laatste software, daar ligt het niet aan! waar dan wel, ik vind dit wel erg apart iemand enig idee.

groet Ruudvan

Bijdrager
    Yaris
    ruudvan op 21 april 2011

ga weer terug naar Safari!” u bent niet verbonden met het internet, probeer van alles, verversen e.d. geen soelaas. alles doet het nu weer zoals vanouds

Er ontbreekt een stuk in je verhaal. Wat heb je dan gedaan of is er gebeurd dat het ineens weer wel werkte?

Bijdrager
    ruudvan

imac herstart en toen was safari ook weer in staat om internet te openen, dacht dat dit herstarten alleen bij windows machines werkte, dus niet!
    Ruudvan

Bijdrager
    Yaris

Herstarten is de oplossing voor veel problemen, ook op de Mac.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Kunnen jullie dáár is geen banner voor plaatsten?:wink:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.