10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    suzanne12

Heel traag internet

hallo,
    ik heb echt ontzettend traag internet. het is meer dat als ik 1 internet pagina open dat hij compleet vastloopt, dan moet ik even wachten en daarna doet ie het weer. als ik dan weer naar een andere pagina wil gaan loopt ie weer even vast…. Kan ik hier wat aan doen?

mvg

Bijdrager
    applediver

hey, heb jij al lion geïnstalleerd?

zoja kan dit voor jou de oplossing zijn:

OS X Lion: Fix voor trage verbindingen in Safari

grtz, applediver

Bijdrager
    suzanne12

lion??

ik heb die link geprobeert en hij is wel iets sneller althans hij laat het gekleurde tandwieltje niet meer zien maar toch is het internet nog steeds sloom.

Bijdrager
    jimeh

Dat betekent niet dat het internet sloom is maar je browser of je mac. Welke browser gebruik je?

Bijdrager
    rtgrs

Nee hoor, het internet is niet traag. Ik heb er namelijk geen last van…

Draadloos netwerk? Bedraad geprobeerd? Ander kanaal geprobeerd? Magnetron of DECT-zender naast je router? Goedkope kabels? Slechte router/switch/modem? Router herstart? Is het al jaren zo? Of pas een halve dag?

Het is handig als je wat extra informatie geeft.

Bijdrager
    suzanne12

uhmmm haha.

het is inderdaad draadloos internet. ik heb waterschade gehad die ik heb laten repareren en sinds dien is het internet nog steeds redelijk sloom. ( dat is ongeveer 3 weken geleden ). ik gebruik gewoon safari. filmpjes afspelen op internet doet het ook niet..

Bijdrager
    rtgrs

Dan is de reparatie niet helemaal goed gegaan, lijkt me… Wat heb je laten repareren?

Bijdrager
    suzanne12

dat is de topcase w/keyboeard assy en de optical drive geweest.

Bijdrager
    jimeh

Als je een strandballetje krijgt bij het laden van pagina’s en hij blijft vasthangen ligt dat aan je systeem of je browser niet aan de snelheid van het internet.
    Tenminste aan dit te zien:

hij is wel iets sneller althans hij laat het gekleurde tandwieltje niet meer zien

hing je browser vaak vast bij het laden van pagina’s

Waarom staat dit topic trouwens in software ontwikkeling?

Bijdrager
    suzanne12

haha ik wist niet waar ik het anders neer moest zetten!!

BTW ik heb nu een update gedaan en daarin stond dat safari een update moest ondergaan, dit is het probleem geweest want hij loopt nu veeeel minder vaak vast!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.