6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    archivaris

Heeft iemand ervaring met de webshop van Apple?

Ik heb een ibook 12″ besteld bij de webshop van Apple.
    Direct geld overgemaakt en al fluks veranderde het status scherm op de website van ‘under review’ in ‘order’ en vervolgens in ‘shipped’.
    Deze laatste status heeft de order al weer drie weken. Verder taal nog teken van Apple, ook in de web status word geen nieuwe informatie meer toegevoegd.
    Zijn er wellicht logistieke probleempjes bij Apple?
    Wat kunnen jullie me vertellen.

Bijdrager
    iFredo

Ik geloof dat Apple ook een telefoonnummer heeft? Misschien heeft een belletje zin?!!

Bijdrager
    syriani

raar, ik heb mijn powerbook applecare program via online shop op apple.be gekocht en ik kon ook online de bevestiging van betaling volgen en het verpakken en shippen en volgende dag zat alles in de bus alles samen vier dagen denk i kdat het was

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Volgens de wet is dit een “koop op afstand”

als je wilt kan je de koop annuleren, binnen zeven werkdagen nadat je de goederen ontvangen hebt. Aangezien je nog niets ontvangen hebt, kun je de koop nog steeds annuleren.

Verder moet Apple binnen dertig dagen leveren. Als dat niet lukt, moet Apple jou daarvan op de hoogte stellen en het aankoopbedrag terugstorten.

Dus ik zou zeggen: als je hem ergens kan krijgen waar hij direct leverbaar is, haal je hem gewoon daar :D

Bijdrager
    atimago

Waarom koop je dan niet gewoon bij een dealer, deze zal je veel onafhankelijker helpen en weet waarover hij praat.

Bijdrager
    Tjerker

Ik had dezelfde statusmeldingen bij aanschaf van mijn iMac. Ik heb na 3 weken gebeld waar ie bleef en bleek dat hij vast zat bij de koerier. Dag later had ik ‘m in huis…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.