7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    puntKoen

Heeft iemand een defect Apple Keyboard?

Beste mede-maccers, ik heb het voor elkaar gekregen om, bij een schoonmaakactie, mijn spatiebalk te breken. Nu heb ik al stad en land afgebeld om te vragen naar een losse spatiebalk, maar tot nu toe niet veel gevonden. Daarom is mijn vraag: Heeft een van jullie toevallig een defect Apple toetsenbord (zo’n witte) met een werkende spatiebalk? Of weet iemand hoe ik aan een spatiebalk kom? Uiteraard zal er een vergoeding tegenoverstaan, zolang die lager blijft van E 29 (nieuwprijs van een Apple toetsenbord. Ik hoop op deze manier een oplossing te vinden.

Bijdrager
    KP

Lijm is geen optie? (domme vraag mischien, maar soms ziet men de simpele weg over het hoofd.)

Bijdrager
    puntKoen
    ”K!P”

Lijm is geen optie? (domme vraag mischien, maar soms ziet men de simpele weg over het hoofd.)

Nee, helaas. Spatiebalk is veel te dun om te lijmen, en ook het ijzeren stukje binnenin is verbogen.

Bijdrager
    foobar

eens bij een applestore vragen of ze nog een kapot toetsenbord hebben ofzo?

Bijdrager
    puntKoen
    ”martijngrootens”

eens bij een applestore vragen of ze nog een kapot toetsenbord hebben ofzo?

Dat heb ik ook al geprobeerd. Ik heb al 5 Apple Centres, 2 reparatiebedrijven en Apple Care gebeld. Geen resultaat, behalve HTR Utrecht die me voor 20 euro een Grieks toetsenboered wil verkopen en Machouse Woerden waar ik wel meteen kan worden geholpen, maar dan moet ik langskomen. En Woerden ligt een beetje uit de buurt, maar als ik hier niks hoor dan ga ik vrijdag even naar Woerden.

Bijdrager
    Dinkum

Koen,

Ik heb nog zo’n ding liggen ergens, maar alleen geen idee waar en heb pas op z’n vroegst donderdag tijd om voor je te zoeken. Ooit eens een glas bier over mijn toetsenbord gegooid waardoor de printfolie is overleden. Je mag het zo hebben, zou blij zijn wanneer iemand er nog iets aan had.
    Als nou voor donderdag niemand gereageerd heeft en je zolang de tijd hebt moet je mij donderdag maar een PB mailen, dan ga ik zoeken.

succes!

(hou dus nog wel even een slag om de arm, want ik heb op dit moment even geen idee waar ik het gelaten heb!)

Bijdrager
    puntKoen
    ”Dinkum”

Ik heb je een PBtje gestuurd!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.